هواشناسی ایران، امروز ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱

هواشناسی ایران، امروز ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱

بر اساس هشدار‌های سازمان هوشناسی ایران امروز ۱۸ مهرماه در برخی مناطق شمالی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۱۱۱۵۱۵
بازدید : ۵۲۳

فرادید | با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران امروز ۱۸مهرماه و فردا در برخی مناطق گیلان، اردبیل، غرب مازندران، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی افزایش ابر، بارش پراکنده، در برخی مناطق رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بعدازظهر سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در گلستان، شرق مازندران و برخی مناطق خراسان شمالی نیز بارش رخ می‌دهد.

به گزارش سازمان هواشناسی ایران، چهارشنبه در برخی مناطق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و استان‌های ساحلی دریای خزر و پنج شنبه و جمعه در برخی مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش پیش‌بینی می‌شود.

روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه دما در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد. همچنین امروز و فردا در شمال غرب، غرب و سه‌شنبه و چهارشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شرقی کشور در بعضی ساعات سرعت وزش باد افزایش خواهد یافت.

از بعدازظهر سه‌شنبه تا صبح پنج‌شنبه دریای خزر و از صبح چهارشنبه تا صبح پنج‌شنبه غرب خلیج فارس مواج است. طی امروز و فردا اهواز با دمای ۴۰ و ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۲ و ۳ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

آسمان تهران سه‌شنبه صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید