(ویدئو) لحظه مهار وزنه ۹۵ کیلویی توسط پوپک بسامی

(ویدئو) لحظه مهار وزنه ۹۵ کیلویی توسط پوپک بسامی

با شروع حرکت دو ضرب، پوپک بسامی برای حرکت اول خودش وزنه ۹۵ کیلوگرمی را انتخاب کرد که موفق به مهار آن شد. او برای حرکت دوم خودش وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی را انتخاب کرد که در مهار این وزنه ناکام بود. بسامی برای حرکت سوم هم مجدد در مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی ناکام بود تا با همان ۹۵ کیلوگرم در دوضرب و قرار گرفتن در رده هشتم به کار خودش پایان دهد.

کد خبر : ۱۱۱۵۷۹
بازدید : ۸۳۱

در دومین روز از رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی آسیا برای نمایندگان ایران، عصر دیروز پوپک بسامی نماینده دسته ۵۹ کیلوگرم بانوان در دسته A این رقابت‌ها به روی تخته رفت.

بسامی در حرکت نخست یک ضرب موفق شد وزنه ۷۵ کیلوگرمی را مهار کند. این وزنه بردار کرمانشاهی برای حرکت دوم خودش وزنه ۸۰ کیلوگرمی را انتخاب کرد که موفق به مهار آن نشد. وزنه بردار دسته ۵۹ کیلوگرم کشورمان برای حرکت سوم مجددا همین وزنه را انتخاب کرد که در مهار این وزنه هم ناموفق بود.

بسامی در حرکت یک‌ضرب با ۸۰ کیلوگرم به کارش پایان داد و در رده هشتم قرار گرفت.

نماینده ویتنام و مغولستان به ترتیب با مهار وزنه‌های ۹۳ و ۹۲ کیلوگرم در رده‌های اول و دوم حرکت یک‌ضرب ایستادند.

با شروع حرکت دو ضرب، بسامی برای حرکت اول خودش وزنه ۹۵ کیلوگرمی را انتخاب کرد که موفق به مهار آن شد. او برای حرکت دوم خودش وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی را انتخاب کرد که در مهار این وزنه ناکام بود. بسامی برای حرکت سوم هم مجدد در مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی ناکام بود تا با همان ۹۵ کیلوگرم در دوضرب و قرار گرفتن در رده هشتم به کار خودش پایان دهد.

در پایان رقابت‌های گروه A، بسامی در مجموع هم با رکورد ۱۷۰ کیلوگرم در جایگاه هشتم ایستاد و ۴۸ امتیاز تیمی به دست آورد.

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید