سرقت اشتباهی از یک آشنا با نسخه رمال

سرقت اشتباهی از یک آشنا با نسخه رمال

نامزدم کیف را به من داد و آن را داخل کمدم گذاشتم. خیالم راحت شده بود که از او انتقام گرفتم. می‌خواستم او هم مثل من یک مالباخته باشد و حس‌وحال مرا درک کند. اما در کمال ناباوری دزدان خانه‌ام دستگیر شدند و حرفی از طناز نزدند.

کد خبر : ۱۱۱۷۴۹
بازدید : ۵۹۶

نسخه اشتباه زن رمال، زندگی دختر جوان را زیرورو کرد و او از یک شاکی به مجرم تبدیل شد. این دختر که پس از برگزاری جشن تولد، هدیه‌های گرانقیمتی گرفته بود، همه آن‌ها را در کمدش پنهان کرده بود. غافل از آنکه سارقان تمام هدیه‌های تولدش را سرقت می‌کنند.

اما این همه ماجرا نبود. شاکی نزد یک رمال رفت تا سارق هدیه‌های تولدش را پیدا کند. زن رمال به او فرد اشتباهی را معرفی کرد. این دختر هم با همدستی نامزدش دست به انتقام از سارق خانه‌اش زد. اما متوجه شد که نسخه رمال اشتباه بوده و او از فرد بی‌گناهی انتقام گرفته است.

این دختر و نامزدش را ماموران پلیس بازداشت کردند. در حالی که سارقان خانه او نیز دستگیر شده و به دزدی‌های سریالی از خانه‌های شمال پایتخت اعتراف کرده‌اند.

ماجرا به چند روز پیش برمی‌گردد. وقتی دختر جوان با مراجعه به پلیس خبر از سرقت از خانه‌شان داد. او درباره این دزدی به پلیس گفت: «چند روز قبل به مناسبت تولدم یک جشن مفصل در خانه‌مان برگزار کردم. اکثر مهمانان برایم پول، طلا و سکه هدیه آوردند. طلای زیادی جمع شد. من همه آن‌ها را در کمدم گذاشتم و یکی دو روز بعد همراه با خانواده‌ام به سفر رفتیم. وقتی برگشتم متوجه‌شدم که در بالکن شکسته است. اتاقم هم به‌هم ریخته بود. سارقان تمام هدایای تولدم به‌همراه طلا و پول‌های مادرم را دزدیده بودند.»

اعتراف به سرقت‌های سریالی

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و تلاش درخصوص این پرونده آغاز شد. ماموران پلیس با حضور در محل، به تحقیق پرداختند و دوربین‌های مداربسته را بررسی کردند. تصاویر دوربین‌ها نشان می‌داد که دو مرد با ماسک به این خانه رفته و از طریق بالکن دست به سرقت زده‌اند.

با وجود اینکه سارقان ماسک داشتند، اما شناسایی شدند و مشخص شد که سابقه‌دار هستند. این دزدان به‌تازگی و اوایل امسال از زندان آزاد شده و سرقت‌های سریالی خود را از سر گرفته بودند؛ بنابراین خیلی زود مخفیگاه آن‌ها شناسایی شد و هر دو سارق دستگیر شدند.

این دو مجرم در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی از خانه‌های پایتخت اعتراف کردند. یکی از خانه‌هایی که این سارقان به آنجا دستبرد زده بودند، خانه دختر جوانی بود که هدیه‌های تولدش را دزدیده بودند. این سارقان علاوه‌بر دزدی از این خانه، به سرقت‌های دیگر هم اعتراف کردند.

اظهارات عجیب مالباخته

تحقیقات از این سارقان ادامه داشت، اما این پایان ماجرای این پرونده نبود، چراکه پس از دستگیری دزدان خانه‌های پایتخت، دختر جوان به پلیس مراجعه و اظهارات عجیبی را مطرح‌کرد. او گفت که به فرد اشتباهی مظنون شده و خودش تصمیم گرفته که از او انتقام بگیرد.

این دختر درباره جزئیات ماجرا به پلیس گفت: «شب تولدم، در مهمانی، یکی از دوستانم به نام طناز مرتب با من شوخی می‌کرد و می‌گفت کلی پول و طلا هدیه گرفتی، باید برای دزدی به خانه‌ات بیاییم. وقتی این سرقت پیش آمد، تمام دوستان و فامیل‌هایم به من گفتند صددرصد کار یک آشناست.

آن‌ها خیلی با اطمینان این حرف را به من می‌زدند. آنقدر در گوشم زمزمه کردند که تقریبا مطمئن بودم کار یکی از مهمانان جشن تولدم است. از طرفی، چون طناز مرتب آن شب شوخی می‌کرد و حواسش به پول و طلا‌های من بود، به او شک کردم و سراغ رمال رفتم.»

طلسم بخت‌گشایی

دختر جوان در ادامه صحبت‌هایش گفت: «زن رمال را از قبل می‌شناختم. او برای بخت‌گشایی یک نسخه به من داده بود و با آن نسخه طلسم بختم شکسته شد. بلافاصله پس از آن نسخه بود که پسری به خواستگاری‌ام آمد و ما با هم نامزد کردیم.

به آن زن رمال ایمان پیدا کرده بودم و به او اعتماد داشتم. او آینه‌بین هم بود. پیش او رفتم تا ببینم این سرقت کار طناز است یا نه. زن رمال پس از آینه‌بینی، به من اطمینان داد که دو سارق از سوی طناز اجیر شده‌اند تا از خانه‌ام سرقت کنند.

دیگر مطمئن بودم که این دزدی کار طناز است، اما هیچ مدرکی نداشتم. وقتی به پلیس مراجعه کردم، آن‌ها گفتند که هیچ مدرکی در این‌خصوص وجود ندارد و دزدان خانه من شناسایی شده‌اند و قرار است به‌زودی دستگیر شوند. تصمیم گرفتم خودم از طناز انتقام بگیرم، چون خیلی عصبانی و ناراحت بودم و نمی‌توانستم دست روی دست بگذارم.»

بازداشت مجرم بعدی

او گفت: «موضوع را به نامزدم گفتم. او اول مخالفت کرد، ولی وقتی حال‌وروز من را دید، قبول کرد که خودمان از طناز انتقام بگیریم. نامزدم سراغ او رفت و تمام رفت‌وآمدهایش را بررسی و یک روز در جایی خلوت به او حمله و کیف و موبایلش را سرقت کرد. او را هم ترساند.

نامزدم کیف را به من داد و آن را داخل کمدم گذاشتم. خیالم راحت شده بود که از او انتقام گرفتم. می‌خواستم او هم مثل من یک مالباخته باشد و حس‌وحال مرا درک کند. اما در کمال ناباوری دزدان خانه‌ام دستگیر شدند و حرفی از طناز نزدند.

آن‌ها اصلا او را نمی‌شناختند، برای همین متوجه شدم که اشتباه کرده‌ام. من به ناحق به طناز تهمت زدم و عذاب وجدان گرفتم. کلی با خودم کلنجار رفتم تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را به پلیس معرفی کنم. دیگر از عذاب وجدانی که داشتم خسته شده بودم.»

با اعترافات این دختر جوان، نامزد او نیز بازداشت شد و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی و بازداشت زن رمال ادامه دارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید