قتل کودک ۴ ساله به دست زن معتاد

قتل کودک ۴ ساله به دست زن معتاد

از تیام خواستم تا چند متر آن طرف‌تر بازی کند و منتظر بماند تا کارم تمام شود، اما او مدام شالم را می‌کشید و گریه می‌کرد، در یک لحظه عصبانی شدم و با دستم او را به کناری هل دادم تا بتوانم مواد مصرف کنم که یک دفعه تیام داخل کانال آب افتاد.

کد خبر : ۱۱۱۸۳۸
بازدید : ۵۴۲

زن معتاد که متهم است پس از ربودن پسربچه ۴ ساله او را به کانال آب پرت کرده و باعث مرگش شده در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

اواخر اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ زن جوانی خبر ناپدید شدن پسر ۴ ساله‌ای به نام تیام را به پلیس اعلام و درخواست کمک کرد. وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: پسرم برای بازی به کوچه رفته بود، اما وقتی دقایقی بعد به کوچه آمدم از پسرم خبری نبود هرچه او را صدا زدم و دنبالش گشتم بی‌فایده بود.

با این گزارش، مأموران با تحقیقات میدانی کار خود را آغاز کردند و بلافاصله سراغ دوربین‌های مداربسته محل رفتند.
پس از بازبینی تصاویر دوربین‌ها متوجه شدند که تیام از سوی زنی کارتن‌خواب از جلوی خانه ربوده شده است و پس از بررسی بیشتر معلوم شد زن کارتن‌خواب نامش مریم و از بستگان دور مادر پسربچه است.

با شناسایی عامل ربایش مأموران موفق شدند مریم را شناسایی و دستگیر کنند. اما از پسربچه خبری نبود، وقتی متهم پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شد، گفت: من ۲ فرزند خردسال و نوجوان دارم و همسرم ۲ سال پیش به خاطر اعتیادم به شیشه طلاقم داد و اجازه نداد که بچه‌هایم را ببینم.

بعد از آن هم با جمع‌آوری ضایعات و گدایی خرج موادم را جور می‌کردم و شب‌ها هم کنار خیابان و پارک می‌خوابیدم. چند وقت بود که دنبال کودکی بودم تا بتوانم به واسطه آن پول بیشتری از مردم بگیرم به همین خاطر چند بار در خیابان تلاش کردم تا کودکی را بربایم، اما موفق نشدم تا اینکه به یاد تیام افتادم که از آشنایان‌مان بود.

آن روز جلوی خانه‌شان رفتم و پسر کوچولو را فریب دادم بعد او را داخل یک جعبه کارتن گذاشتم و با خودم بردم. تیام مرا می‌شناخت و قبلاً هم چند بار او را به پارک برده بودم برای همین از من نترسید و فکر کرد دارم با او بازی می‌کنم. وقتی خیالم راحت شد که از خانه‌شان دور شده‌ایم با هم به سمت جاجرود رفتیم و کارم را شروع کردم.

چند ده هزار تومانی هم با گدایی از مغازه‌های آن منطقه به دست آوردم. فردای آن روز بازهم با تیام جلوی مغازه‌ها رفتیم و تکدیگری کردیم و بعد از چند ساعت برای مصرف شیشه به نزدیکی کانال آب در جاجرود رفتیم و من هم مشغول مصرف مواد شدم و از تیام خواستم تا چند متر آن طرف‌تر بازی کند و منتظر بماند تا کارم تمام شود، اما او مدام شالم را می‌کشید و گریه می‌کرد، در یک لحظه عصبانی شدم و با دستم او را به کناری هل دادم تا بتوانم مواد مصرف کنم که یک دفعه تیام داخل کانال آب افتاد، از دیدن این صحنه شوکه شدم و بسرعت داخل کانال پریدم تا نجاتش بدهم عمق آب تا کمرم بود، اما جریان آب آنقدر زیاد بود که نتوانستم بچه را بگیرم و آب او را با خودش برد.

چند روز بعد کارآگاهان دریافتند جسد تیام توسط یک ماهیگیر در رودخانه خجیر پیدا شده است. پس از اعترافات متهم و تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در ابتدای جلسه دادگاه مادر تیام درخواست قصاص کرد، اما پدر او به جایگاه رفت و گفت: در صورتی که متهم ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت کند، گذشت می‌کنم.

در ادامه متهم به جایگاه رفت و گفت: من قبول دارم که باعث مرگ پسر‌بچه شده‌ام، اما باور کنید قصدم کشتن او نبود و عمدی در کارم نداشتم. من فقط می‌خواستم او را با خودم ببرم تا از مردم پول بیشتری بگیرم. تیام ناخواسته به داخل کانال افتاد و من هم همه تلاشم را برای نجاتش انجام دادم، اما موفق نشدم.

پس از پایان دفاعیات متهم و وکیل مدافع او قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید