قیمت بیت کوین امروز ۲۸ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۲۸ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۲۸ مهرماه با ۱.۰۶ درصد کاهش نرخ به ۱۹,۱۲۹ دلار معادل ۶۳۸,۸۳۳,۸۷۳ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۲۰۱۵
بازدید : ۶۳۷

فرادید | نوسان قیمت بیت کوین در کانال ۱۹ هزار دلار همچنان ادامه دارد. امروز ۲۸ مهرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۰۶ درص به ۱۹,۱۲۹ دلار معادل ۶۳۸,۸۳۳,۸۷۳ تومان رسید.

امروز بازار ارز‌های دیجیتال منفی است. تعداد نماد‌های منفی بسیار بیشتر از نماد‌های مثبت است و از طرفی نوسان نماد‌های منفی نیز محدود بوده است. بازدهی هفتگی بیت کوین کمی نسبت به دیروز کاهش یافته و هم اکنون مثبت نیم درصد است.

طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۸ میلیارد دلار بیت کوین معامله شده و ارزش بازار آن نیز ۳۶۹ میلیارد دلار است. در حالی که بیت کوین امروز افت قیمت داشته، اما می‌توان گفت که نه منفی امروز آن نگران کننده بود نه مثبت‌های چند روز گذشته آن.

بیت کوین وارد یک محدوده کوچک شده و در آن نوسان می‌کند. قیمت مدت هاست در حوالی کانال ۱۹,۰۰۰ دلار باقی مانده و تکلیف سرمایه گذاران مشخص نیست.

البته شاخص NVTS یا ارزندگی بیت کوین به بالاترین سطح خود در یک ماه اخیر رسیده، اما همچنان از نظر همین شاخص، در سطوح پایین یعنی ارزنده بودن قیمت قرار دارد. به عبارتی می‌توان گفت با وجود اینکه این شاخص به سطح بالایی در یک ماه گذشته رسیده، اما همچنان قیمت آن ارزان است.

بیت‌کوین یک الگوی مثلث متقارن را تشکیل داده است که پشتیبانی فوری نزدیک به ۱۹,۲۰۰ دلار و مقاومت در سطح ۱۹,۴۵۰ دلار را مشخص می‌کند. الگوی مثلث متقارن نشان‌دهنده بلاتکلیفی سرمایه‌گذاران است و بسته به انتشار اخبار، معمولاً می‌تواند در هر دو طرف ظاهر شود.

باید توجه داشت که بیت‌کوین در حال حاضر درست بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه معامله می‌شود که نشان دهنده روند صعودی است. با این حال، RSI و MACD در منطقه فروش باقی مانده‌اند و از سوگیری نزولی سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنند.

اگر بیت‌کوین به زیر ۱۹,۲۵۰ دلار سقوط کند، ممکن است به پشتیبانی سه گانه قبلی نزدیک به ۱۸,۹۰۰ دلار بازگردد. سقوط بیشتر می‌تواند بیت‌کوین را به ۱۸,۷۰۰ دلار برساند.

در روند صعودی، مقاومت همچنان نزدیک به ۱۹,۴۵۰ دلار قرار دارد. اگر قیمت از ۱۹,۶۵۰ دلار بالاتر رود، سرمایه‌گذاران احتمالاً تا ۱۹,۹۵۰ دلار خرید را در نظر خواهند گرفت.

مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس، معتقد است که بیت‌کوین در میانگین متحرک ۱۰۰ هفته‌ای و ۲۰۰ هفته‌ای در پایین‌ترین قیمت خود است و پیش‌بینی کرد که دارایی کریپتو طی پنج تا ۱۰ سال، پنج برابر قیمت فعلی خود معامله خواهد شد.

وی اظهار کرد که بیت‌کوین توسط فدرال رزرو تحت فشار قرار دارد به همین دلیل در پایین‌ترین ارزش خود قرار گرفته است. مک گلون از بازار نزولی فعلی نگران نیست، زیرا معتقد است بیت‌کوین در نهایت به روند صعودی ادامه می‌دهد و در آینده به سمت ۱۰۰هزار دلار خواهد رفت.

وی معتقد است که بیت‌کوین در حال ساخت پایه‌ای در حدود سطوح قیمتی ۱۹ هزار و ۲۰ هزار دلاری است، درست مانند آنچه در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ زمانی که حدود ۵۰۰۰ دلار بود نیز رخ داد؛ قیمت به ۳۰۰۰ دلار رسید، اما در اینجا به ۱۹هزار دلار رسیدیم؛ بنابراین این همان کاری است که بیت‌کوین انجام می‌دهد بعد از اینکه خیلی بالا می‌رود دوباره پایین می‌آید.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید