اپل آیپد پرو ۲۰۲۲ چه قیمت و مشخصاتی دارد؟

اپل آیپد پرو ۲۰۲۲ چه قیمت و مشخصاتی دارد؟

اپل برای نسخه ۱۱ اینچی ایپد پرو ۲۰۲۲ (iPad Pro M۲) قیمت ۷۹۹ دلار را در نظر گرفته است که به پول ما و با حساب دلار ۳۳ هزار تومانی چیزی بیش از ۲۶ میلیون تومان در می‌آید. البته با افزودن سود وارد کننده و فروشنده، خرید آیپد تازه اپل در ایران بیش از ۵۰ میلیون تومان برای تان آب می‌خورد.

کد خبر : ۱۱۲۰۳۰
بازدید : ۹۱۹۱

فرادید | کمپانی اپل در رویداد روز گذشته خود آیپد پرو ۲۰۲۲ خود را تراشه پیشرفته M2 معرفی کرد. آیپدی که از سیستم عامل جدید و قدرتمند iPadOS ۱۶ پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌های تازه و جذابی برخودار است.

به گزارش فرادید، اپل در نسخه جدید آیپد پرو ۲۰۲۲ دست به تغییر طراحی نزده و مدل‌های جدید همچون گذشته در ابعاد ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی در دسترس هستند. البته نسخه دومی ۱۲.۹ اینچی دارای صفحه نمایش Mini LED با نور پس زمینه است.

البته نسخه ۱۲.۹ اینچی با صفحه نمایش Liquid Retina XDR عرضه شده که قادر به ارائه حداکثر روشنایی چشمگیر ۱۶۰۰ نیت است. ProMotion این نسخه نیز به شما این امکان را می‌دهد تا محتوایی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را مشاهده کنید.

علاوه بر این اپل دو نسخه گران‌تر را برای خرید در دسترس قرار داده است که از Wi-Fi 6E و شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند.

اپل آیپد پرو ۲۰۲۲ چه قیمت و مشخصاتی دارد؟

قیمت اپل آیپد پرو ۲۰۲۲

اپل برای نسخه ۱۱ اینچی ایپد پرو ۲۰۲۲ (iPad Pro M2) قیمت ۷۹۹ دلار را در نظر گرفته است که به پول ما و با حساب دلار ۳۳ هزار تومانی چیزی بیش از ۲۶ میلیون تومان در می‌آید. البته با افزودن سود وارد کننده و فروشنده، خرید آیپد تازه اپل در ایران بیش از ۵۰ میلیون تومان برای تان آب می‌خورد.

البته اگر بخواهید همین نسخه ۱۱ اینچی نسخه 5G را خریداری کنید باید ۹۹۹ دلار، چیزی در حدود ۳۳ میلیون تومان هزینه کنید.

نسخه پایه اپل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی نیز ۱۰۹۹ دلار قیمت خورده است. این عدد برای نسخه 5G به ۱۲۹۹ دلار می‌رسد.

البته توجه داشته باشید که اپل قلم و کیبورد را به شکل جداگانه می‌فروشد. در حال حاضر قیمت مداد این آیپد ۱۲۹ دلار و قیمت کیبورد آن ۲۹۹ دلار است.

اپل آیپد پرو ۲۰۲۲ چه قیمت و مشخصاتی دارد؟

مشخصات آیپد جدید اپل

اپل تایید کرده است که آیپد پرو جدید (۲۰۲۲) از تراشه M2 استفاده خواهد کرد. این بدان معناست که آیپد پرو سومین دستگاه اپل پس از مک بوک ایر و مک بوک پرو ۱۳ اینچی است که از پردازنده قدرتمند M2 بهره می‌برد.

اپل ادعا می‌کند که عملکرد CPU تراشه M2 تا ۱۵ درصد نسبت به تراشه M1 قبلی بهبود بخشیده است. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته‌ای جدید ظاهراً ۳۵ درصد سریعتر از همتای M1 خود است. این امر باعث می‌شود آیپد پرو در مواجهه با حجم کاری خلاقانه فشرده مانند ویرایش ویدئو و مدل سازی سه بعدی بهتر شود.

حداکثر فضای ذخیره سازی این آیپد نیز همچون مدل پیشین ۲ ترابایت است. اما نسخه‌هایی با حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت و حافظه ۱ ترابایت و ۲ ترابایت با رم ۱۶ گیگابایت نیز در دسترس قرار دارد.

اپل آیپد پرو ۲۰۲۲ چه قیمت و مشخصاتی دارد؟

مدل ۱۱ اینچی ۴۶۸ گرم وزن و ۵.۹ میلی متر ضخامت دارد، در حالی که نسخه ۱۲.۹ اینچی ۶۸۲ گرم و تنها ۶.۴ میلی متر ضخامت دارد.

نکته دیگر هم این است که آیپد پرو جدید تنها در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری فضایی عرضه شده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید