متولدین کدام ماه‌ها خوش سفرتر از بقیه هستند؟

متولدین کدام ماه‌ها خوش سفرتر از بقیه هستند؟

اردیبهشتی‌ها همیشه دوست دارند بهترین سفر را داشته باشند و در لوکس‌ترین هتل‌ها اقامت کنند. آن‌ها از هزینه کردن برای سفر لذت می‌برند. در صورتی که یک همسفر اردیبهشتی دارید، حتما پول زیادی با خود ببرید. در غیر این صورت از سفر لذت نخواهید برد.

کد خبر : ۱۱۲۰۹۵
بازدید : ۴۷۹

بسیاری از افراد همیشه پیش از رفتن به سفر، به دنبال اشخاص خوش سفر می‌گردند. اگر اکنون بخواهید به سفر بروید آیا همسفری دارید؟ هر فرد بر اساس شخصیتی که دارد ممکن است لوازم خاصی را ترجیح دهند؛ برخی ممکن است کتاب و برخی یک همسفر خوب را ترجیح دهند.

یک فرد خوش سفر معمولا باید دارای چندین ویژگی باشد؛ ویژگی‌هایی همچون آشنایی به مکان‌های گردشگری، خوش غذا، برنامه ریز، طرفدار فرهنگ، مدیریت شرایط بحرانی سفر، آشنایی به زبان‌های محلی، صرف جو بودن و... را می‌توان از ویژگی‌های یک همسفر خوب دانست. در این مطلب به شما می‌گوییم که متولدین کدام ماه‌ها همسفر خوبی برای شما خواهند بود.

فروردین: متولدین فروردین افراد ماجراجویی هستند. آن‌ها عاشق سفر کردن هستند و به همین دلیل نیز شرایط خوبی برای همسفران خود فراهم می‌کنند. آن‌ها علاقه‌مند به گشت و گذار در مناطق مختلف هستند و از سفر کردن با آن‌ها لذت خواهید برد.

اردیبهشت: اردیبهشتی‌ها همیشه دوست دارند بهترین سفر را داشته باشند و در لوکس‌ترین هتل‌ها اقامت کنند. آن‌ها از هزینه کردن برای سفر لذت می‌برند. در صورتی که یک همسفر اردیبهشتی دارید، حتما پول زیادی با خود ببرید. در غیر این صورت از سفر لذت نخواهید برد.

خرداد: خرداد ماهی‌ها عاشق بازدید از موزه‌ها هستند. آن‌ها علاقه‌ای به تنها سفر کردن ندارند و دوست دارند که حتما یک همسفر با آن‌ها همراه شود. خردادی‌ها افراد صبوری هستند و از سفر کردن با آن‌ها لذت خواهید برد.

تیر: تیرماهی‌ها علاقه زیادی به سفر کردن دارند، اما در سفر علاقه‌ای به گشت و گذار ندارند و بیشتر دوست دارند در هتل بمانند. آن‌ها علاقه‌ای به هیجان ندارند و جزو افراد خوش سفر به حساب نمی‌آیند.

مرداد: مرداد ماهی‌ها عاشق سفر‌های لاکچری و لوکس هستند. آن‌ها به هر کجا که سفر می‌کنند دوست دارند از بهترین مناطق آن دیدن کنند و در کنسرت‌های آن شهر نیز شرکت کنند. آن‌ها با هزینه کردن برای سفر هیچ مشکلی ندارند. ممکن است بدلیل این خصوصیت آنها، از سفرلذت چندانی نبرید.

شهریور: شهریور ماهی‌ها بسیار عاشق سفر کردن هستند و از گشت و گذار در طبیعت لذت می‌برند. اگر با یک شهریوری همسفر شوید قطعا به شما خوش می‌گذرد، زیرا تمام لوازم و امکانات سفر را برای شما فراهم می‌کنند.

مهر: مهر ماهی‌ها علاقه‌مند به سفر‌های کاری و یا دیدار خانواده در سفر هستند. آن‌ها علاقه‌ای به هیجان سفر و گشت و گذار نقاط مختلف ندارند و افراد خوش سفری به حساب نمی‌آیند.

آبان: آبان ماهی‌ها علاقه زیادی به سفر کردن دارند، اما در طول سفر باید همه چیز برای آن‌ها مهیا باشد و خوب پیش برود. در غیر این صورت شروع به بهانه گرفتن می‌کنند و سفر را برای هم سفران خود تلخ می‌کنند.

آذر: آذر ماهی‌ها همیشه برای سفر‌های بعدی خود برنامه ریزی می‌کنند. آن‌ها علاقه زیادی به سفر دارند و اگر مدت زیادی سفر نکنند از نظر روحی به هم می‌ریزند. عاشق بازدید از مناطق جدید و طبیعت هستند و سفر با آن‌ها بسیار لذت بخش است.

دی: دی ماهی‌ها افراد کنجکاو و خوش سفری هستند. آن‌ها دوست دارند تمام مناطق دیدنی شهری که به آن سفر می‌کنند را بگردند و علاقه بسیاری به سفر کردن دارند.

بهمن: بهمن ماهی‌ها نیز افراد بسیار خوش سفری هستند و از سفر کردن لذت می‌برند. آن‌ها دوست دارند مناطق مختلف دنیا را ببینند و از گشت و گذار در طبیعت نیز بسیار لذت می‌برند.

اسفند: اسفند ماهی‌ها افراد خلاقی هستند، آن‌ها دوست دارند اگر سفر می‌کنند با چیز‌های جدیدی نیز آشنا شوند. در غیر این صورت سفر کردن را مفید نمی‌دانند. آن‌ها خیلی به لاکچری بودن سفر اهمیت نمی‌دهند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید