قیمت بیت کوین امروز ۲ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۲ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز 2 آبان ماه با 1.01 درصد افزایش نرخ به ۱۹۳۹۲ دلار معادل ۶۴۳۵۰۵۷۸۷ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۲۱۶۶
بازدید : ۳۶۶

فرادید | روند صعودی بیت کوین ادامه دارد. امروز ۲ آبان ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۰۱ درصد به ۱۹۳۹۲ دلار معادل ۶۴۳۵۰۵۷۸۷ تومان رسید. بازدهی هفتگی بیت کوین مثبت ۳ دهم درصد است.

طی شبانه روز گذشته ۱۵ میلیارد دلار معامله در بیت کوین انجام شده که رقم بسیار کمی محسوب می‌شود. کاهش ارزش معاملات، ناشی از نوسانات کم بازار است که جذابیت‌های این بازار را کاهش داده. ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر ۳۶۸ میلیارد دلار است.

کلارا مدالی، رئیس تحقیقات کایکو گفت: نوسانات بیت‌کوین در پایین‌ترین سطح چند ساله خود قرار دارد در حالی که نوسانات سهام تنها در پایین‌ترین سطح خود از ماه جولای است.

اخیرا بانک آو آمریکا، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های آمریکا اعلام کرده که بیت کوین همبستگی خوبی نسبت به طلا پیدا کرده و از دید سرمایه گذاران می‌تواند دوباره برای خرید جذاب شود. این بانک اعلام کرده که از اواسط آگوست ۲۰۲۲ همبستگی بیت کوین و طلا از ۰ به ۰.۵ تغیبر پیدا کرده است. البته به اعتقاد این بانک، بازار ارز‌های دیجیتال باید کف‌های پایین تری را ببیند و پس از آن قیمت‌ها برای خرید دوباره جذاب می‌شوند.

انتظار می‌رود بیت‌کوین با مقاومت فوری نزدیک به سطح ۱۹۳۰۰ دلار روبرو شود که با الگوی مثلثی متقارن همراه است. علاوه بر این، میانگین متحرک ۵۰ روزه (MA) بیت‌کوین را زیر سطح ۱۹۲۵۰ دلار نگه می‌دارد.

شکست صعودی قیمت از سطح ۱۹۳۰۰ دلار می‌تواند بیت‌کوین را در سطح مقاومت بعدی ۱۹۶۵۰ دلار سپس ۱۹۹۵۰ دلار قرار دهد. از سوی دیگر، شکست قیمت زیر حمایت ۱۸۹۲۰ دلار ممکن است بیت‌کوین را به سطح ۱۸۶۰۰ و سپس ۱۸۴۰۰ دلار برساند.

قیمت بیت کوین امروز ۲ آبان ماه ۱۴۰۱

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید