(ویدئو) داستان عجیب‌ترین رکورد گینس؛ خوردن هواپیما در دو سال!

(ویدئو) داستان عجیب‌ترین رکورد گینس؛ خوردن هواپیما در دو سال!

در همین حین هم میشل لوتیتو، خوردن یک هواپیمای کوچک را آغاز کرد و در بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۰ موفق به خوردن کامل یک هواپیمای سسنا ۱۵۰ شد.

کد خبر : ۱۱۲۱۷۸
بازدید : ۱۰۸۰۱

فرادید | یکی از رکورد‌های غیر معمول گینس احتمالا عجیب‌ترین رژیم غذایی جهان است. رکوردی که برای میشل لوتیتو، مجری فرانسوی به ثبت رسیده است. او که به آقای همه چیز خوار هم شناخته می‌شد، رکورد عجیب‌ترین رژیم غذایی جهان را به خاطر خوردن فلز، لاستیک و شیشه به دست آورد.

به گزارش فرادید، طبق اعلام تدوینگران کتاب گینس، اولین ثبت رکورد لوتیتو در سال ۱۹۷۹ اتفاق افتاد. زمانی که او در ۱۵ روز موفق به خوردن یک دوچرخه شد. یک سال بعد هم او رکورد خود را شکست و در ۱۲ روز بیش از ۱۵ پوند (۶.۸ کیلوگرم) دوچرخه را خورد.

طبق گزارش سایت The Leader-Post، او به عنوان غذای جانبی، ۱۰۰ تیغ، دو بشقاب و یک لیوان نیز خورد. میشل لوتیتو در این سال از سوی مجموعه گینس ۵ هزار دلار هدیه دریافت کرد که با تورم سال ۲۰۲۲ حدود ۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار می‌شود.

در همین حین هم لوتیتو، خوردن یک هواپیمای کوچک را آغاز کرد و در بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۰ موفق به خوردن کامل یک هواپیمای سسنا ۱۵۰ شد.

چند سال بعد و در کتاب رکورد‌های گینس در سال ۱۹۸۴، لوتیتو یک چرخ دستی سوپرمارکت و هفت دستگاه تلویزیون را خورد و رکورد اش به ثبت رسید.

بنابر گزارش‌ها تا سال ۱۹۹۹، لوتیتو ۱۸ دوچرخه خورده بود. علاوه بر این، او ۱۵ چرخ دستی سوپرمارکت، شش لوستر، دو تخت، یک جفت چوب اسکی، یک کامپیوتر و یک تابوت (شامل دستگیره‌ها) را خورد.

تخمین زده می‌شود که لوتیتو در طول زندگی خود بیش از نه تن فلز خورده است، از جمله لوح برنجی یادبود رکورد‌های جهانی گینس که به او اهدا شده بود.

متأسفانه، میشل لوتیتو به دلایل طبیعی در ۲۵ ژوئن ۲۰۰۷ در سن ۵۷ سالگی درگذشت. او در گورستان سنت روچ در زادگاهش گرنوبل به خاک سپرده شد. برخی مدعی اند که رژیم غذایی متفاوت او، منجر به مرگ اش شده است. اما مسئولان گینس می‌گویند که او یک نمونه اولیه بوده و این موضوع قطعی و مشخص نیست که رژیم غذایی در مرگ او چه نقشی داشته است یا خیر.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید