متولدین کدام ماه‌ها احساساتی‌تر هستند؟

متولدین کدام ماه‌ها احساساتی‌تر هستند؟

در این مطلب به شما می‌گوییم که متولدین کدام ماه‌ها احساساتی‌تر هستند و متولدین کدام ماه‌ها کمتر تحت تاثیر احساسات قرار می‌گیرند.

کد خبر : ۱۱۲۲۱۱
بازدید : ۱۰۴۴

احساسات و عواطف یک بخش طبیعی از ویژگی‌های انسان است. احساساتی بودن یک تجربه عاطفی است که در تمامی انسان‌ها با شدت‌های مختلف وجود دارد. وجود انسان‌ها سراسر احساسات مختلف است.

در زمان رخدادن اتفاقات خوب احساس خوشحالی می‌کنند و در زمانی که کارهایشان طبق روالی که انتظار دارند پیش نمی‌رود، عصبانی می‌شوند و حین رخدادن یک اتفاق غم انگیز ناراحت می‌شوند. گاه نیز مانند یک کودک هیجان زده می‌شوند.

در این مطلب به شما می‌گوییم که متولدین کدام ماه‌ها احساساتی‌تر هستند و متولدین کدام ماه‌ها کمتر تحت تاثیر احساسات قرار می‌گیرند.

فروردین: فروردینی‌ها افرادی بسیار احساساتی هستند. آن‌ها زمانی که عاشق یک شخص می‌شوند، چنان شوری آن‌ها را فرا می‌گیرد که حاضر نیستند عشقشان را با هیچ چیز دیگری عوض کنند. عشق آن‌ها یک عشق بی ریا و واقعی است و در صورتی که در یک رابطه عشقی دو طرفه باشند، قطعا موفق خواهند شد.

اردیبهشت: اردیبهشتی‌ها افرادی کم رو هستند. آن‌ها دوست دارند زندگی را با حواس پنج گانه شان تجربه کنند و زمانی که رفاه را زندگی خود احساس کنند، بهترین حس را تجربه می‌کنند. آن‌ها افرادی احساساتی هستند و زمانی که عاشق شوند، عشق در چشمانشان موج می‌زند و به راحتی می‌توان متوجه عشقشان شد.

خرداد: خردادی‌ها افرادی شوخ طبع و زیرک هستند. اطرافیان این افراد آن‌ها را با شوخی طبعی شان می‌شناسند. آن‌ها معمولا عشقشان را در دلشان نگه نمی‌دارند و اگر عاشق شوند، به راحتی آن را ابراز می‌کنند. آن‌ها اگر عاشق شوند هر کاری را برای رسیدن به عشقشان انجام می‌دهند و در عاشقی بسیار ثابت قدم هستند.

تیر: یک فرد تیر ماهی دوست دارد که همیشه مورد تایید شریک زندگی و عزیزانش قرار گیرد. تیر ماهی‌ها افرادی به شدت احساساتی هستند. حساسی و زودرنجی از ویژگی‌های بارز این افراد است. آن‌ها زمانی که وارد یک رابطه عاشقانه می‌شوند قطعا بهترین خودشان را به طرف مقابلشان نشان می‌دهند.

مرداد: مرداد ماهی‌ها افراد با اعتماد به نفسی هستند. این ویژگی باعث می‌شود در صورتی که به شخصی علاقمند شدند بدون هدر دادن وقت عشق خود را به آن فرد ابراز کنند. مردادی‌ها افرادی عاشق پیشه هستند و هر چیزی در عشق آن‌ها را خوشحال می‌کند.

شهریور: شهریور ماهی‌ها معمولا عشقشان را در ظاهر نشان نمی‌دهند. برای نشان دادن عشق خود به یک شهریور ماهی نیاز نیست کار عجیبی کنید و هزینه زیادی خرج کنید. آن‌ها متوجه کوچکترین احساسی از جانب شما خواهند شد و اگر عاشق شوند به بهترین عاشق دنیا تبدیل می‌شوند.

مهر: مهرماهی‌ها عاشق زیبایی و هارمونی هستند. بخش زیادی از زندگی آن‌ها به ماجرا‌های عاشقانه مربوط می‌شود و حتی اگر مدت زیادی با شریک زندگیشان زندگی کنند، همچنان شعله عشق را در وجود خود احساس می‌کنند.

آبان: متولدین آبان افراد صادقی هستند. آن‌ها افرادی رازآلود هستند و آنچه در ذهنشان می‌گذرد را بیان نمی‌کنند. خونگرم هستند و معمولا احساساتشان را ابراز نمی‌کنند؛ آبان ماهی‌ها یک شریک عاطفی وفادار هستند و اگر شخصی در عشق خود صداقت نداشته باشد، اجازه ورود به قلبشان را ندارد.

آذر: آذر ماهی‌ها معمولا در حال زندگی می‌کنند و دوست دارند از زندگی کنونی خود لذت ببرند. آن‌ها آنچه در ذهنشان می‌گذرد را ابراز می‌کنند و نگاه شاعرانه‌ای نسبت به عشق دارند. آن‌ها دوست دارند عشقتان را به آن‌ها ابراز کنید و عشق خود را به راحتی به شریک زندگیشان ابراز می‌کنند.

دی: دی ماهی‌ها افرادی واقع بین و جسور هستند. اگر چندین سال هم از زندگی مشترک یک فرد دی ماهی بگذرد، او همچنان قلبی آکنده از عشق و احساس دارد و هر روز نیز به شدت آن افزوده می‌شود. بهترین راه نشان دادن عشق به یک دی ماهی، کاری است که برای بهتر کردن زندگی او انجام می‌دهید.

بهمن: بهمن ماهی‌ها اهل بیان حرف‌های احساسی نیستند و عشق را بیشتر با عمل نشان می‌دهند. آن‌ها افرادی اجتماعی و انسان دوست هستند و در صورت بروز مشکلات در رابطه عاشقانه آن‌ها و طرف مقابلشان، افرادی بسیار با انصاف عمل کرده و مسائل را بی طرفانه قضاوت می‌کنند.

اسفند: اسفند ماهی‌ها افرادی احساساتی و معنوی هستند و زمان زیادی از عمر خود را صرف پیدا کردن شریک زندگی خود می‌کنند. آن‌ها در عشق افرادی بی نظیر هستند و زندگی بدون عشق برای آن‌ها معنایی ندارد و هر کاری را برای خوشحال کردن شریک عاطفیشان انجام می‌دهند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید