ویژگی‌ها و طالع بینی ازدواج زنان متولد دی

ویژگی‌ها و طالع بینی ازدواج زنان متولد دی

زنان متولد دی ماه افرادی با سلیقه، جذاب، عاقل و هوشیار هستند. آن‌ها معمولا افرادی باحیا، خوش رو، خوش بیان، اجتماعی و باادب هستند.

کد خبر : ۱۱۲۲۱۲
بازدید : ۶۷۴

چنانچه با یک زن دی ماهی در ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید.

طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد.

در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان دی ماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد دی ماه در ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

زنان متولد دی ماه افرادی با سلیقه، جذاب، عاقل و هوشیار هستند. آن‌ها معمولا افرادی باحیا، خوش رو، خوش بیان، اجتماعی و باادب هستند. آن‌ها می‌توانند خود را با هر شغلی تطبیق دهند؛ می‌توانند مسئول یک فروشگاه، رهبر یک موسسه، فروشنده بوتیک، معلم و یا زنی خانه دار باشند. آن‌ها زنانی پر از شوق و اشتیاق زندگی و علاقمند به جلب توجه هستند.

جلب رضایت اطرافیان برایشان بسیار مهم است و در صورتی که نتوانند جلب توجه دیگران را به خود جلب کنند سخت غمگین می‌شوند. مهربانی یکی از ویژگی‌های بارز زنان دی ماهی است. آن‌ها عاشق زندگی هستند و سعی می‌کنند همیشه ظاهر خود را حفظ کنند و حتی اگر وضع مالی خوبی نداشته باشند اجازه نمی‌دهند کسی متوجه این موضوع شود. آن‌ها معمولا افراد هنرمندی هستند و منزلشان همیشه از تمیزی برق می‌زند.

از ویژگی‌های منفی زنان دی ماهی می‌توان کم طاقتی، لجاجت و بی حوصلگی را نام برد. آن‌ها دلباخته فرزندان خود هستند و دلسوزانه وظایف مادرانه خود را انجام می‌دهند.

معمولا افراد جاه طلبی هستند و دوست دارند در محل کار خود شاخص باشند. آن‌ها به معنای واقعی شریک زندگی هستند و در زمان مشکلات با تمام وجود به کمک همسرشان می‌شتابند و بار خانواده را به دوش می‌کشند. برخلاف ظاهر آرامشان بسیار احساساتی و از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت هستند.

آن‌ها معمولا زنانی جذاب و زیبا هستند و همیشه از اینکه شوهرشان زن زیبای دیگری را به آن‌ها ترجیح دهد واهمه دارند. زنان دی ماهی افراد مهربانی هستند و به نیازمندان کمک می‌کنند. علاقه زیادی به پدر و مادر و خانواده خود دارد و اگر بخواهید آن‌ها را از خانواده شان جدا کنید، ممکن است خانواده را به شما ترجیح دهد.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با ماه‌های دیگر:

دی با فروردین: (متوسط) مرد فروردین ماهی باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است.

دی با اردیبهشت: (بسیار خوب) زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می‌تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد؛ بنابراین می‌توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند.

دی با خرداد: (خوب) شوخ بودن مرد خردادی ممکن است باعث رنجش زن دی ماهی شود و مرد خردادی باید این نکته را مد نظر قرار دهد.

دی با تیر: (متوسط) زن دی ماهی حساس و مرد تیر ماهی بدخلق است.

دی با مرداد: (متوسط) هر دو دارای ویژگی برتری جویی هستند و ممکن است دچار اختلاف شوند.

دی با شهریور: (خوب) بدلیل خیرخواهی هر دو یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت خواهند داشت.

دی با مهر: (متوسط) زن دی ماهی با نظم و مرد مهر ماهی بی نظم است و ممکن است دچار مشکل شوند.

دی با آبان: (متوسط) هردو دارای خصلت جاه طلبی می‌باشند. اگر در یک جهت حرکت کنند ممکن است موفق شوند.

دی با آذر: (متوسط) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند. هر دو باید خویشتندار باشند.

دی با دی: (متوسط) خصوصیات مشترک باعث شادابی زندگی مشترک آن‌ها خواهد شد.

دی با بهمن: (متوسط) زن دی ماهی نیازمند تایید دیگران است، اما مرد بهمن ماهی معمولا کسی را تایید نمی‌کند و همین موضوع ممکن است باعث اختلاف شود.

دی با اسفند: (متوسط) زن دی ماهی اهل حساب و کتاب و مرد اسفند ماهی احساساتی و عاشق پیشه می‌باشد و ممکن است به تفاهم نرسند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید