طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با ماه‌های دیگر

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با ماه‌های دیگر

زن متولد اسفند حسود است، آن‌ها در عین مهربانی و همسر و مادر کامل بودن می‌توانند ناگهان به یک فرد حسود تبدیل شوند.

کد خبر : ۱۱۲۲۱۴
بازدید : ۱۱۸۳

چنان چه با یک زن متولد اسفند در ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید.

طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد.

در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان اسفند ماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد اسفند در ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

زن متولد اسفند همسری مهربان و دلسوز و مادری با احساس، قاطع و پر از شور و حس مادرانه است. او یک کدبانوی واقعی است. بهترین فرزندان را تربیت می‌کند و احساس خوشبختی را به همسر و فرزندان خود تزریق می‌کند. او یک همسر کامل نیز می‌باشد و بهترین زنی است که یک مرد می‌تواند داشته باشد.

روابط عمومی بسیار خوبی دارد و با همه افراد از رفتگر و فروشنده گرفته تا همسایه کناری رابطه خوبی دارد. بسیار احساساتی است و وقتی ناراحت می‌شود مثل ابر بهار اشک می‌ریزد.

زن متولد اسفند حسود است، آن‌ها در عین مهربانی و همسر و مادر کامل بودن می‌توانند ناگهان به یک فرد حسود تبدیل شوند. این خصوصیت ممکن است باعث بهانه گیری و به هم خوردن رابطه آن‌ها با همسرشان بشود. زنان اسفند ماهی افرادی خجالتی، دودل و نگران از رابطه با جنس مخالف هستند.

بخش بزرگی از قلب آن‌ها متعلق به فرزندانشان است و هرگز اجازه ورود شخص دیگری رابه آن بخش نمی‌دهند. زن اسفند ماهی می‌تواند در فعالیت‌هایی که نیاز به سخت کوشی صبر و حوصله فراوان داشته باشد بسیار موفق شود. او امور مالی خانه را طوری مدیریت می‌کند که تا آخر ماه پول کم نیاورید.

بدلیل احساسات فوق العاده آن‌ها نباید به هیچ عنوان تاریخ‌ها و مناسبت‌های خاص مانند تاریخ تولد و سالگرد ازدواج را فراموش کنید. زنان اسفند ماهی رمانتیک و عاشق پیشه و خجالتی هستند. پس در برقراری رابطه با آن‌ها این نکات را مدنظر قرار دهید.

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با ماه‌های دیگر:

اسفند با فروردین: (متوسط) ممکن است پیوند خوبی باشد و ممکن است با مشکل مواجه شوند.

اسفند با اردیبهشت: (خوب) بدلیل سازگاری متولدین این دو ماه می‌تواند ازدواج خوبی باشد.

اسفند با خرداد: (بد) بدلیل اینکه ویژگی‌های بد این دو ماه (خیال بافی، رویاپردازی و مرموز بودن) مثل یکدیگر است ممکن است دچار مشکل شوند.

اسفند با تیر: (بسیار خوب) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و تفاهم کامل خواهند داشت.

اسفند با مرداد: (خوب) بدلیل عاطفی بودن هر دو زندگی خوب و سرشار از عشق خواهند داشت.

اسفند با شهریور: (خوب) بدلیل صبور بودن هر دو زندگی خوبی خواهند داشت.

اسفند با مهر: (بسیار خوب) بدلیل سازگاری عاطفی هر دو، زندگی خوبی با یکدیگر خواهند داشت.

اسفند با آبان: (بد) زن اسفندی عاشق پیشه و ایده آل گرا است و مرد آبانی با اعتماد به نفس بالا و غرور است و این ممکن است در آینده آن‌ها را دچار مشکل کند.

اسفند با آذر: (متوسط) زنان اسفند ماهی بسیار عاطفی هستند، اما مردان آذر ماهی رک و قاطع هستند و ممکن است نتوانند نیاز عاطفی زنان اسفند را برآورده کنند.

اسفند با دی: (متوسط) زنان اسفند ماهی بسیار احساساتی و عاشق پیشه هستند و مردان دی ماهی افرادی حسابگر هستند و ممکن است در برخی زمینه‌ها همخوانی نداشته باشند.

اسفند با بهمن: (خوب) مردان بهمن ماهی اهل منطق و تفکر هستند و قادر به درک احساسات زنان بهمن ماهی هستند و می‌توانند ازدواجی خیلی خوبی داشته باشند.

اسفند با اسفند: (بد) به خاطر زودرنجی و حساس بودن هر دو ممکن است در آینده دچار مشکلات زیادی بشوند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید