لسلی جردن بازیگر برنده جایزه اِمی درگذشت

لسلی جردن بازیگر برنده جایزه اِمی درگذشت
کد خبر : ۱۱۲۲۶۵
بازدید : ۷۳۸

لسلی جردن بازیگر آمریکایی که به خاطر ایفای نقش در فیلم «داستان ترسناک آمریکایی» و دریافت جایزه امی برای سریال «ویل و گریس» مشهور است در سن ۶۷ سالگی بر اثر سانحه رانندگی در لس‌آنجلس درگذشت.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا از هالیوود ریپورتر؛ معاینات ابتدایی نشان می‌دهد این بازیگر شناخته شده پیش از برخورد خودرویش به کنار ساختمانی در هالیوود، از ناحیه قلب دچار حالت اورژانسی پزشکی بوده است.

لسلی جردن که به خاطر ایفای نقش در فیلم «داستان ترسناک آمریکایی» و همچنین نقش‌آفرینی برنده جایزه امی در سریال «ویل و گریس» شناخته می‌شود، در ۶۵ سالگی هم زمان با همه‌گیری ویروس کرونا با انتشار ویدیو‌های روزانه در اینستاگرام، بار دیگر به شهرت رسید بود.

از دیگر آثار این بازیگر پیشکسوت می‌توان به «بچه‌های باحال»، «کمک»، «ریبا»، «مانک»، «بابای آمریکایی!»، «بوستون لیگال»، «بتی بی‌ریخته»، «نخل‌های پنهان»، «کدبانو‌های وامانده»، «داستان زندگی هوپ»، «زندگی مخفی نوجوان آمریکایی»، «کت صدام کن» و بازسازی سریال «میراندا» اشاره کرد که هم‌اکنون فصل سوم آن از شبکه فاکس در حال پخش است.

او برای بازی در نمایش «برادر پسر» در نقش «اِرل» مورد تحسین منتقدان قرار گرفت که بعد‌ها در سال ۲۰۰۰ میلادی نیز فیلمی اقتباسی در گونه کمدی-رومانتیک با همین نام ساخته شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید