قیمت بیت کوین امروز ۴ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۴ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۴ آبان ماه با ۴.۶۲ درصد افزایش نرخ به ۲۰,۱۳۸ دلار معادل ۶۶۲,۹۴۲,۹۶۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۲۲۷۲
بازدید : ۴۵۷

فرادید | بالاخره بیت کوین بعد از تلاش یک ماهه وارد کانال ۲۰ هزار دلار شد. امروز ۴ آبان ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۴.۶۲ درصد به ۲۰,۱۳۸ دلار معادل ۶۶۲,۹۴۲,۹۶۰ تومان رسید.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۲۴ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۳۷۰ میلیارد دلار است.

کوین تلگراف، یکی از مراجع تحلیلی بازار ارز‌های دیجیتال گزارشی منتشر کرده با این محتوا که با در نظر گرفتن همه مسائل مختلف، این احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین در اواسط سال آینده میلادی افزایش داشته باشد، اما در ماه‌های آینده احتمال کاهش قیمت آن وجود دارد.

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۰٫۵۰ درصد افزایش یافته است. این رمزارز در CoinMarketCap با ارزش بازار زنده ۳۷۰ میلیارد دلار در رتبه اول قرار دارد.

به گفته استراتژیست‌های دیجیتال در بانک آمریکا، افزایش همبستگی بین بیت کوین و طلا (XAU) یکی از شاخص‌های اصلی نشان دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران به بیت کوین در بحبوحه رکود اقتصادی مداوم است.

همبستگی بیت کوین با طلا که معمولا به عنوان یک محافظ تورم در نظر گرفته می‌شود، امسال در حال افزایش بوده و در اوایل اکتبر به بالاترین سطح سالانه خود رسیده است.

این استراتژیست‌ها نوشتند: بیت کوین یک دارایی عرضه ثابت است که ممکن است در نهایت به یک محافظ تورم تبدیل شود. رشد همبستگی BTC/XAU تنها شاخصی نیست که نشان دهنده اعتماد رو به رشد سرمایه گذاران به بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش است.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید