آمار فوتی‌های کرونا امروز ۴ آبان ماه ۱۴۰۱

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۴ آبان ماه ۱۴۰۱

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۴ آبان ماه را ۴ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۱۲۳۲۲
بازدید : ۵۲۴

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۴ آبان ماه ۴ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران، به ۱۴۴ هزار و ۵۵۹ نفر رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۴ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۳۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۸۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۸۰۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۸۱۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۱۲۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۷۴۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۲۹۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر نیز چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

براساس جدول جهانی "ورلداُمتر"، آمریکا با بیش از ۹۹.۱ میلیون مبتلا و عبور از یک میلیون قربانی همچنان در صدر فهرست کشور‌های درگیر با این بیماری قرار دارد.

در اروپا نیز هم اکنون فرانسه با ثبت بیش از ۳۶.۶ میلیون مبتلا تا این لحظه رکورددار ابتلا در بین کشور‌های این منطقه است و روسیه با گذشتن از آمار ۳۸۹ هزار قربانی، هم اکنون بالاترین رقم مرگ و میر کرونایی را در بین کشور‌های اروپایی دارد.

بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (چهارشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

آمار جهانی کرونا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید