(ویدئو) جدال ۳ پرنده گرسنه و تمساح بر سر یک ماهی!

(ویدئو) جدال ۳ پرنده گرسنه و تمساح بر سر یک ماهی!

در رویدادی باورنکردنی ۳ پرنده گرسنه و یک تمساح بر سر یک ماهی بزرگ درگیر شدند. این اتفاق در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی رخ داده است.

کد خبر : ۱۱۲۳۸۵
بازدید : ۲۱۲۱۷۳

عقاب‌های دریایی آفریقایی شکارچیانی قدرتمندی هستند که با استفاده از چشم‌های قوی خود شکار را از بالا در حالی که در آسمان پرواز می‌کنند، تشخیص می‌دهند. از سوی دیگر، حواصیل‌ها و لک لک‌ها دوست دارند ماهی بگیرند.

اما این لک لک باهوش بود و بعد از اینکه حواصیل با عقاب دریایی مبارزه کرد، ماهی را دزدید.

رادنی، راهنمای سافاری خوش شانس بود که شاهد این لحظه بود. او در این باره می‌گوید: تصمیم گرفتیم نزدیک یک چاله آبی پارک کنیم تا حیوانات را که برای نوشیدن می‌آیند تماشا کنیم. من قبلاً یک روز شگفت‌انگیز را پشت سر گذاشته بودم.

تصمیم گرفتم از یکی از مکان‌های مورد علاقه‌ام در پارک بازدید کنم، واقعاً انتظار هیچ چیز رادیکالی را نداشتم. ناگهان یک حواصیل بزرگ یک ماهی صید کرد و اتفاقی که بعدا افتاد چیزی غیرقابل باور بود.

قبلاً چنین چیزی را ندیده بودم. لحظاتی بعد یک عقاب دریایی آفریقای حواصیل را برای ماهی به چالش کشید. در حالی که این دو پرنده بر سر غذا درگیر شدند، یک لک‌لک منقار زین به صحنه پیوست و ماهی را تصاحب کرد.

در حین تلاش برای تکه تکه کردن ماهی، دو تمساح به لک لک نزدیک‌تر شدند، اما او متوجه شد و توانست با ماهی دزدیده فرار کند.

حیوانات واقعاً باورنکردنی هستند و هرگز از تعجب و شگفتی ما دست برنمی دارند. زمانی که انتظارش را ندارید اتفاق خارق العاده‌ای رخ می‌دهد. مادر طبیعت واقعا همیشه چیزی در آستین خود دارد!

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید