آزمون شناسایی قاتل زرنگ؛ کدامیک از سه زن تصویر می‌تواند قاتل باشد؟

آزمون شناسایی قاتل زرنگ؛ کدامیک از سه زن تصویر می‌تواند قاتل باشد؟

زمان محدود برای پاسخگویی به سوالات تصویری سختی آن‌ها را چند برابر می‌کند. چرا که شما مجبورید تمام حواس خود را جمع کنید. متمرکزتر، دقیق‌تر و محاسبه گرتر به تصویر نگاه کنید.

کد خبر : ۱۱۲۴۰۷
بازدید : ۴۴۰۳

یکی از بخش‌های پرطرفدار صفحات اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های فکری و به خصوص سوالات و معما‌های تصویری است.

شاید علت این امر در دو نکته قابل جمع بندی باشد: از یک طرف این مطالب تمام مهارت‌ها وتوانائی‌های افراد را به چالش کشیده و مورد آزمایش قرار می‌دهند و از سوی دیگر یک سرگرمی عالی برای گذران اوقات فراغت است.

طراحان آزمون شناسایی قاتل زرنگ و آزمون‌های مشابه معتقدند که انجام مستمر چنین بازی‌هایی می‌تواند در رشد وتوسعه مهارت‌های شناختی و همچنین تفکر خلاق در افراد موثر باشد. چرا که مغز برای انجام، بررسی و تحلیل این سوالات مجبور است فکر کند و همین فکر کردن در واقع سبب افزایش مفید فعالیت مغز می‌گردد. آزمون شناسایی قاتل نیز از جمله این آزمون هاست که به شما کمک زیادی خواهد کرد.

آزمون شناسایی قاتل زرنگ
در آزمون شناسایی قاتل زرنگ شما با تصویری روبرو هستید که سه زن را مورد بازجویی قرار داده اند. این سه زن مظنون به قتل آقای رابینسون هستند. هر کدام از آن‌ها مدعی است که آقای رابینسون را به قتل نرسانده است.

پلیس هر سه این زنان را بدلیل لکه‌های شبه خونی که در لباس هایشان وجود داشته است دستگیر کرده است. اما هر یک مدعی است این لکه مربوط به خون اقای رابینسون نیست. به نظر شما کدامیک راست می‌گوید؟ کدامیک قاتل است؟

اگر نابغه‌ای در ۵ ثانیه زن قاتل را در آزمون شناسایی قاتل زرنگ شناسایی کن!
.

.

.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل زرنگ

پاسخ آزمون شناسایی قاتل زرنگ

قاتل کسی است که ادعا می‌کند انگشت خود را بریده است. حجم خونی که در لباس او دیده می‌شود، سبب می‌گردد که بپرسیم پس باید بریدگی دست وی عمیق باشد. اما چرا هیچ اثاری از خون انگشت بر روی دست دیده نمی‌شود؟ خون آغشته بر روی چاقو نمی‌تواند، خون مربوط به بریدن انگشت باشد.

منبع:چشمک

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید