(ویدئو) گله سگ‌های وحشی، گوزن بزرگ کودو را زنده زنده خوردند!

(ویدئو) گله سگ‌های وحشی، گوزن بزرگ کودو را زنده زنده خوردند!

در نهایت سگ‌های وحشی موفق به شکار گوزن کودو ماده شدند و حیوان را از چاله آب بیرون کشیدند. سپس مشغول خوردن زنده زنده گوزن کودو شدند. اما ورود ناگهانی فیل‌ها باعث شد تا قدری سگ‌های وحشی از لاشه دور شوند.

کد خبر : ۱۱۲۵۰۵
بازدید : ۴۷۹۸

فرادید | در حالی که باران در منطقه حفاظت شده مادیکوه (Madikwe) می‌بارید، دسته‌ای از سگ‌های وحشی به سمت یک گوزن کودو ماده حرکت کردند و پس از تعقیب چند دقیقه ای، حیوان را در چاله‌ای از آب احاطه کردند و منتظر فرصتی برای ضربه زدن شدند.

به گزارش فرادید، در نهایت سگ‌های وحشی موفق به شکار گوزن کودو ماده شدند و حیوان را از چاله آب بیرون کشیدند. سپس مشغول خوردن زنده زنده گوزن کودو شدند. اما ورود ناگهانی فیل‌ها باعث شد تا قدری سگ‌های وحشی از لاشه دور شوند.

نیکو ورستر، مدیر اقامتگاه رویال سافاری جمالا مادیکوه، این حادثه را چنین نقل می‌کند: همه ما از ورود گله فیل‌ها شگفت‌زده شدیم، زیرا تصور می‌کردیم آن‌ها به دلیل شکار گله‌ای سگ‌های وحشی، فاصله خود را حفظ می‌کنند، اما آن‌ها کنجکاو و آماده به نظر می‌رسیدند. یک فیل عظیم الجثه سعی کرد سگ‌ها را تعقیب کند، اما خیلی زود تسلیم شد و سدی در اطراف بچه‌های خود ایجاد کرد و در جای خود ایستاد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید