جزییات کامل فروش فوق‌العاده هایما S۷ بدون قرعه‌کشی

جزییات کامل فروش فوق‌العاده هایما S۷ بدون قرعه‌کشی

ایرارن خودرو از امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) طرح فروش این خودرو (هایما S ۷) بدون قرعه‌کشی را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد، به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

کد خبر : ۱۱۲۵۳۱
بازدید : ۴۸۹

گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) طرح فروش فوق‌العاده خودرو هایما S ۷ بدون محدودیت قرعه‌کشی را ویژه مادران اجرا می‌کند. متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو، تا زمان تکمیل ظرفیت، درخواست خود را ثبت کنند.

پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودرو‌ها و واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش محصولات و انجام قرعه‌کشی (صرفا برای محصولات ایران‌خودرو)، این گروه صنعتی برای دومین بار پنجشنبه هفته گذشته، طرح فروش محصولات خود در قالب فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله با روش قرعه‌کشی را اجرا کرد.

حال ایران‌خودرو در راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همزمان با عرضه خودرو هایما S ۷ در بورس کالا، از امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) طرح فروش این خودرو (هایما S ۷) بدون قرعه‌کشی را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد، به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

متقاضیان از امروز تا زمان تکمیل ظرفیت (البته حداکثر تا تاریخ ۸ بهمن ۱۴۰۱) فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

در پایان فرآیند ثبت‌نام، متقاضی جهت پرداخت وجه خودرو، به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شده و می‌تواند اقدام به واریز وجه کند؛ واریز وجه صرفا به صورت اینترنتی بوده و به وجوه واریزی از طرق غیر سایت مذکور، ترتیب اثری داده نخواهد شد.

(امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب دارای قابلیت پرداخت، میسر است، اما با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است متقاضیان تا پیش از اقدام به ثبت‌نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنند.)

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودرو‌های واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

شرایط پیش فروش ایران خودرو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید