متولدین اردیبهشت ماه باید چه شغلی را انتخاب کنند؟

متولدین اردیبهشت ماه باید چه شغلی را انتخاب کنند؟

سوار بر مرکب کارآفرینی شدن، ممکن است تنها باعث بد شدن حال شما گردد. در نتیجه، بسیاری از افراد برج ثور در پست‌های مدیریتی رده بالا قرار می‌گیرند، اغلب در سازمان‌های بزرگ و پایدار، یا صنعتی مانند بانک‌های بزرگ مشغول می‌گردند.

کد خبر : ۱۱۲۵۳۳
بازدید : ۷۰۱

شما به عنوان یک اردی بهشتی فرد آرام و صبوری هستید که این حس را به اطرافیانتان هم منتقل می‌کنید. شغل‌هایی که با شخصیت شما جور در می‌آید شامل طراحی داخلی، رستوران داری و طراحی و ساخت مبلمان است. در واقع شما باید شغلی را انتخاب کنید که میان خلاقیت و ثبات، تعادل برقرار کرده است.

متولدین این ماه دریای صبر و بردباری هستند. فقط کافی است منابع و فرجه کاری را به آن‌ها بدهید تا سر موقع کار را به خوبی برایتان انجام دهند، و اصلاً هم برایشان مهم نیست که آن کار چقدر خسته کننده ملالت آور بوده. این افراد بانکدارها، دانشمندها، حسابدار‌ها و معلم‌های خوبی خواهند شد، چون این کار‌ها نیازمند صبر و استقامت است.

متولدین برج فلکی ثور، افراد وفادار، سازمان‌یافته و مقاوم هستند. شما به عنوان یک اردی بهشتی، خصوصیات ویژه‌ای دارید. شما آنچیزی را که شروع کرده‌اید به اتمام خواهید رساند، حتی اگر این موضوع به معنی بیدار ماندن تا دیر وقت و تحمل استرس فراوان باشد. این شرایط موفقیت شما را تضمین می‌کند. دلیل آن نیز بسیار ساده است، شما تا زمانی که کار را به اتمام نرسانید از آن دست نخواهید کشید.

برج ثور دومین برج از بروج زودیاک محسوب می‌شود؛ بنابراین یک حقوق و درآمد ثابت برای آرامش درونی شما حیاتی می‌باشد. اگرچه شما می‌توانید یک مدیر کسب و کار پر رونق باشید، امنیت اولین اولویت در زندگی شماست. سوار بر مرکب کارآفرینی شدن، ممکن است تنها باعث بد شدن حال شما گردد. در نتیجه، بسیاری از افراد برج ثور در پست‌های مدیریتی رده بالا قرار می‌گیرند، اغلب در سازمان‌های بزرگ و پایدار، یا صنعتی مانند بانک‌های بزرگ مشغول می‌گردند.

مشاغل مناسب برای متولدین اردیبهشت ماه

به عنوان کسی که عاشق چیز‌های لذت‌بخش است، در کار‌هایی که به آن‌ها احساس لوکس بودن بدهد یا شغل‌های مرتبط با غذا یا هردوی این‌ها خوب هستند. مثلاً شغل‌هایی مثل مراقبت از پوست، یا کار‌های در زمینه گل یا عطر، می‌تواند برای بخش خلاقانه و لوکس‌گرای آن‌ها مناسب باشد.

آشپز یا گارسن رستوران‌های لوکس هم بخشی از روحیه آن‌ها که علاقه‌مند به غذا است را پوشش خواهد داد؛ و در نهایت کار کردن در شغل‌هایی مانند مسئول خرید می‌تواند برای آن‌ها جذاب باشد. چرا؟ ساده است؛ چون می‌تواند پول زیادی را خرج کند، بدون اینکه مال خودش باشد.

افراد برج فلکی ثور از تغییر متنفر هستند، به این دلیل بایست بسیار دقیق در مورد کمپانی یا شغل خود مطالعه نمایید. ممکن است بخواهید برای مدت طولانی در آن‌جا بمانید، پس باید از اینکه با خصوصیات شما یکسان است، اطمینان حاصل نمایید.

ماخوذ به حیا بودن در رابطه با خود یکی از دیگر از عادات آسیب زننده به شماست که باید ترک کنید. شما تمایل دارید که با ادب و منظم باشید و احترام قابل توجه‌ای به افراد رده بالاتر نشان دهید.

اگر با مقام بالادست خود دچار مشکل شوید، به او نخواهید گفت. در مقابل، اعتراض و صحبت در مورد او را به میان همکاران خود خواهید برد. در نهایت به خودتان آسیب خواهید زد و شهرت خود را خدشه‌دار می‌نمایید و پل‌های ارزشمندی را تخریب خواهید نمود. بهتر است آرام باشید، زمانی که مشکلی ایجاد می‌شود بهتر است مستقیم صحبت نمایید. قبل از اینکه این صحبت‌ها پراکنده شوند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید