قیمت بیت کوین امروز ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۱ آبان ماه با ۰.۱۲ درصد رشد نرخ به به ۲۰,۵۲۰ دلار معادل ۶۹۸,۶۰۳,۴۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۲۷۲۳
بازدید : ۴۲۷

فرادید | بیت کوین همچنان در میانه کانال ۲۰ هزار دلار قرار دارد. امروز ۱۱ آبان ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۱۲ درصد به ۲۰,۵۲۰ دلار معادل ۶۹۸,۶۰۳,۴۰۰ تومان رسید. بیت کوین در مقیاس هفتگی رشد ۷ درصدی دارد.

ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته ۴۴ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۳۹۶ میلیارد دلار است.

از آنجا که بازار پس از یکی دو روز رشد خوب، شروع به در جا زدن کرده و با توجه به رصد تحرکات سرمایه گذاران بلند مدتی بیت کوین، تردید‌هایی ایجاد شده که ممکن است قیمت دوباره وارد فاز نزولی شده و افت کند.

فعلا مهم‌ترین سد مقاومتی، نرخ ۲۱,۰۰۰ دلار است که قیمت بیت کوین نتوانسته از آن عبور کند و پس از آن هم نرخ ۲۳,۰۰۰ دلار اهمیت زیادی دارد که چنانچه قیمت از این اعداد عبور کند، می‌توان امیدوار بود که قرار است بازار وارد فاز صعودی شده و برای مدتی طولانی رشد کند.

در حال حاضر قیمت بیت‌کوین تثبیت شده است، زیرا تحلیلگران گلدمن ساکس چشم‌انداز افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را ارتقاء دادند و در گزارشی اعلام کردند که بانک، نرخ بهره را تا پنج درصد بالاتر از برآورد قبلی افزایش خواهد داد.

نمودار روزانه نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین در چند روز گذشته پس از بازگشت قوی در مرحله تثبیت بوده است و کمی بالاتر از سطح روانی مهم ۲۰هزار دلار و کمی بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ و ۵۰ روزه باقی می‌ماند.

اما شاخص قدرت نسبی (RSI) یک الگوی واگرایی نزولی تشکیل داده است بنابراین، این احتمال وجود دارد که سکه یک شکست نزولی داشته باشد، زیرا فروشندگان سطح حمایت کلیدی را در ۱۹هزار و ۵۰۰ دلار هدف قرار می‌دهند و حرکت به بالای مقاومت در ۲۱هزار دلار، دیدگاه نزولی را باطل می‌کند.

باید توجه داشت قیمت بیت کوین در محدوده‌ی معاملاتی بین ۲۰‌,۰۰۰ تا ۲۱,۰۰۰ دلار تثبیت شده است. این محدوده بین سطوح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲ ٪ تا ۶۱.۸ ٪ قرار دارد. البته، مومنتوم بازار بیت کوین هم‌چنان صعودی است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) و اندیکاتور واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) در منطقه‌ی صعودی باقی مانده اند. این مسئله نشان می‌دهد روند صعودی کنونی به احتمال زیاد ادامه خواهد داشت.

شکسته شدن سطح ۶۱.۸ ٪ فیبوناچی می‌تواند به تداوم روند خرید کنونی و افزایش قیمت بیت کوین تا سقف ۲۱,۹۰۰ دلار منجر شود. اگر روند کنونی بیت کوین ادامه یابد، قیمت آن می‌تواند تا ۲۲,۵۰۰ دلار افزایش یابد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید