(تصاویر) این خون‌آشام واقعی در تابوت می‌خوابد!

(تصاویر) این خون‌آشام واقعی در تابوت می‌خوابد!

جامعه خون آشام‌های مدرن در حال حاضر بر ماهیت مادی زندگی متمرکز شده و مبتنی بر غرایز انسانی نظیر اعمال جنسی و احساسات انسانی است، اما ما اینجا در ترنسیلوانیا قرن‌هاست که به دنبال چیزی بیش از طبیعت انسانی و امیال و شهوات انسانی هستیم.

کد خبر : ۱۱۲۷۴۸
بازدید : ۱۳۳۹

مرد جوانی که خود را خون آشام می‌داند درباره زندگی در ترنسیلوانیای رومانی می‌گوید و اینکه خون آشام‌های واقعی بسیار متفاوت از آن‌هایی هستند که ما عادت کرده‌ایم در فیلم و سریال‌ها ببینیم. او ادعا می‌کند که آن‌ها اغلب به‌طور مخفیانه در میان ما راه می‌روند.

آندریاس بَتِری (Andreas Bathory) که ادعا می‌کند خون آشام است پیش‌تر ادعا کرده بود که ولاد سوم یا ولاد دراکولا (Vlad Tepes)، از شناخته شده‌ترین حاکمان رومانی در قرون وسطی، در خواب از او دیدن کرده و در مورد زندگی در محوطه قلعه برن در ترنسیلوانیا صحبت کرده است.

آندریاس می‌گوید: «جامعه خون آشام‌های مدرن در حال حاضر بر ماهیت مادی زندگی متمرکز شده و مبتنی بر غرایز انسانی نظیر اعمال جنسی و احساسات انسانی است، اما ما اینجا در ترنسیلوانیا قرن‌هاست که به دنبال چیزی بیش از طبیعت انسانی و امیال و شهوات انسانی هستیم.»

او از برخی سنت‌ها پیروی می‌کند که بسیاری از ما ممکن است آن‌ها را به واسطه افسانه‌ها بشناسیم. با این حال او می‌گوید که خون نمی‌نوشد و سعی می‌کند مردم را از این کار منصرف کند، زیرا برای سلامتی خطر دارد. آندریاس معتقد است برای زنده نگه داشتن یک خون آشام در واقع نیازی به خون نیست و این تنها یک استعاره است که از اساطیر گرفته شده است.

او همچنین می‌گوید خون آشام‌ها نیازی به ترسیدن از نور خورشید، صلیب، سیر یا آینه ندارند. اما برخی از آن‌ها هنوز از خوابیدن در تابوت لذت می‌برند؛ ازجمله خود آندریاس که ادعا می‌کند این تمرین به او کمک می‌کند تا با نیرو‌های نادیده ارتباط برقرار کند.

یک خون‌آشام واقعی

او می‌گوید از خوابیدن در تابوت آرامش پیدا می‌کند: «من یک تابوت جدید زیبا دارم و در فکر این هستم که یک هتل کوچک برای خون آشام‌ها اینجا در ترنسیلوانیا افتتاح کنم. تجربه‌ای باورنکردنی برای افراد عادی که در عین حال می‌تواند برای کسانی که از مرگ می‌ترسند درمانی باشد.»

آندریاس در ادامه درباره این توضیح می‌دهد که در جامعه خون آشام‌ها سطوح مختلفی از تکامل وجود دارد: «برخی از آن‌ها سعی می‌کنند خود را با سبک خاصی تطبیق داده و با ایفای نقش از واقعیت فرار کنند یا برخی در خیال زندگی می‌کنند. دیگران با ظرفیت گرفتن از انرژی دیگران متولد می‌شوند و بسیاری از آن‌ها ناخودآگاه این کار را انجام می‌دهند.»

او ادامه می‌دهد: «دسته دیگر کسانی هستند که با تمرین خون آشام بودن به عنوان یک مسیر معنوی زندگی می‌کنند، اما در عین حال با ترکیبی از ویژگی‌های انسانی درگیر هستند؛ و بعد کسانی که دارای موهبت بسیار واقعی و قدرت ارتعاش بالاتری هستند. این دسته از خون آشام‌ها در نهایت از مردم دور می‌شوند. آن‌ها معمولا این کار را به این خاطر انجام می‌دهند که سطح درک و ارتعاش متفاوتی از سایر دنیا دارند.»

بنا به تعریف آندریاس در ترنسیلوانیا دسته دیگری به نام مردگان متحرک نیز وجود دارد که زمانی اتفاق می‌افتد که موجودات مُرده از جهان غیب در افرادی ساکن می‌شوند که اخیرا مُرده‌اند تا از بدن خود برای بازگشت به تغذیه در جهان مادی استفاده کنند، اما نه با غذا بلکه با نیروی حیات انسان که در اسطوره‌های خون آشام‌ها به صورت خون ظاهر می‌شود، اما آن‌ها برای خون نمی‌آیند برای انرژی انسانی می‌آیند.»

آندریاس اعتراف می‌کند که همیشه نمی‌تواند در مورد خون آشام بودنش با دیگران حرف بزند، زیرا این کار بسیار خطرناک است و به درک بسیار بالایی نیاز دارد. او می‌گوید: «من این چیز‌ها را برای خودم و تعداد بسیار کمی از افراد در دایره درونی زندگی‌ام نگه می‌دارم.»

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید