ماجرای قتل تاجر زعفران و اعدام قاتل!

ماجرای قتل تاجر زعفران و اعدام قاتل!

کارآگاهان جنایی پس از تحقیقات گسترده و می‌بردن به سرقت میلیونی زعفران از خانه مقتول و همچنین رقت خودرو توانستند رد پای قاتل را شناسایی کرده و انجام معامله خودروی سرقتی متهم فراری را نارسایی و دستگیر کنند.

کد خبر : ۱۱۲۷۶۴
بازدید : ۹۵۷

سارق بی رحم که بدنبال سرقت ۱۰کیلو طلای سرخ از خانه همسایه مرد میانسال را پس از ضربه به سرش داخل وان حمام زندانی کرده و باعث مرگش شده بود صبح امروز در ندامتگاه مرکزی کرج به اتهام قتل عمد اعدام شد.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۱ بدنبال کشف جسد مرد میانسال توسط فرزندان داخل وان حمام شروع شد. خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی استان البرز در محل جنایت حضور یافتند و با پیکر بی جان پیرمردی روبرو شدند که با دهان و دست وپای بسته داخل وان حمام بود.

بازپرس کشیک قتل بلافاصله دستور داد جسد پیر مرد که تاجر زعفران بود به پزشکی قانونی منتقل شود درحالیکه کارآگاهان بدنبال شناسایی عامل جنایت بودند نتیجه پزشکی قانونی نشان داد پیرمرد در اثر ضربه به ناحیه سر و خفگی جات باخته است.

کارآگاهان جنایی پس از تحقیقات گسترده و پی‌بردن به سرقت میلیونی زعفران از خانه مقتول و همچنین سرقت خودرو توانستند رد پای قاتل را شناسایی کرده و انجام معامله خودروی سرقتی متهم فراری را نارسایی و دستگیر کنند.

این متهم پس از مدتی در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه ایستاد و با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد این متهم سال گذشته پای چوبه دار رفت، اما با این شرط که ۵ میلیاردتومان به اولیای دم می‌دهد از قصاص نجات یافت، اما پس از پایان مدت مقرر متهم نتوانست شرط اولیای دم را اجرایی کند و امروز صبح این متهم پای چوبه دار رفت و علی رغم تلاش کمیته صلح و سازش و شعبه ویژه پرونده‌های خاص اجرای احکام دادگستری البرز بنابه درخواست اولیای دم پای چوبه دار رفت و به اتهام قتل عمد قصاص شد.

منبع: رکنا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید