(ویدئو) عقاب، مار سمی را وسط جاده زنده زنده خورد!

(ویدئو) عقاب، مار سمی را وسط جاده زنده زنده خورد!

میچلی گفته که برخی بینندگان ویدیو از او سوال کرده اند که چرا مار هیچ تلاشی برای نیش زدن عقاب نکرد. او جواب داده است که عقاب چنگال هایش را در بدن مار فرو برده بود و نحوه قرار گرفتن سر مار به شکلی بود که امکان ضربه زدن به عقاب را محدود می‌کرد.

کد خبر : ۱۱۲۸۹۶
بازدید : ۴۶۸۷۴۳

فرادید | گریم میچلی، معلم مدرسه ابتدایی، که اخیراً از پارک ملی کروگر بازدید می‌کرد، این منظره شگفت انگیز را شکار کرد. او می‌گوید که بسیاری از مردم مار‌ها را دوست ندارند، اما دیدن این صحنه که عقاب زنده زنده، مار نگون بخت را تکه تکه می‌کند و می‌خورد، واقعا دردناک است.

به گزارش فرادید، میچلی گفته که برخی بینندگان ویدیو از او سوال کرده اند که چرا مار هیچ تلاشی برای نیش زدن عقاب نکرد. او جواب داده است که عقاب چنگال هایش را در بدن مار فرو برده بود و نحوه قرار گرفتن سر مار به شکلی بود که امکان ضربه زدن به عقاب را محدود می‌کرد.

گریم میچلی می‌گوید: عقاب‌ها شکارچیان اصلی مار‌ها هستند و پا‌ها و انگشتان شان با فلس‌های ضخیم پوشیده شده است که آن‌ها را در برابر نیش مار محافظت می‌کند. به همین دلیل است که عقاب‌ها ترسی از شکار کردن سمی‌ترین مار‌ها ندارند و به سرعت می‌توانند یک مار سمی را از پا در بیاورند.

او داستان کشته شدن ما را این گونه تعریف کرد: عقاب ابتدا شروع به خوردن مار از وسط بدن اش کار و انتهای دم اش را در منقارش گرفت و رفت. درست جایی که عقاب می‌دانست هیچ غده سمی در آن نیست و به راحتی می‌تواند آن ناحیه را ببلعد. باقی قسمت مار را هم رها کرد. اما صبح روز بعد ما به محل حادثه برگشتیم و به نظر می‌رسید که شب قبل کفتار‌ها باقیمانده مار را خورده اند، ولی هنوز نمی‌دانم آن قسمت از بدن مار که پر از غدد سمی بود، توسط کفتار خورده شده یا نه. علاوه بر این، آیا خوردن این ناحیه می‌تواند آسیبی به کفتار بزند یا خیر. این سوالی است که یک متخصص مار می‌تواند به آن پاسخ دهد.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    لامصب این طبیعت چقدر زیباس!!! یه ذره رحم و مروت و دوستی توش نیست، فقط بکش و پاره کن و زجر بده و بخور.

  • کوهمره جروق ارسالی در

    به گردن و سر مار ضربه زده .دقت کنید میبینید.برای همین مار تلاشی برای نیش زدن نمیکنه

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید