(ویدئو) نبرد خونین و حماسی شیر ماده و فیل جوان!

(ویدئو) نبرد خونین و حماسی شیر ماده و فیل جوان!

او ماجرای جدال فیل و شیر را این گونه تعریف می‌کند: ما به داخل بوته‌ها رفتیم تا شیری که بر پشت یک فیل جوان سوار شده بود و سعی می‌کرد او را پایین بکشد را پیدا کنیم. ما با این صحنه مواجه شدیم: شیر به پوست ضخیم فیل چنگ زده بود و آویزان بود و فیل سخت تلاش می‌کرد که شیر را به پایین پرتاب کند.

کد خبر : ۱۱۲۹۰۳
بازدید : ۱۷۵۴۹

فرادید | ساموئل که ویدیوی تلاش شیر ماده برای شکار فیل جوان را در اردوگاه سومالیسا در زیمباوه فیلمبرداری کرده است، در مورد این جدال حماسی گفته است: شیر ماده تلاش می‌کرد که به تنهایی فیل جوان را بکشد، تا غذای کافی برای بچه هایش جمع کند.

به گزارش فرادید، او ماجرای جدال فیل و شیر را این گونه تعریف می‌کند: ما به داخل بوته‌ها رفتیم تا شیری که بر پشت یک فیل جوان سوار شده بود و سعی می‌کرد او را پایین بکشد را پیدا کنیم. ما با این صحنه مواجه شدیم: شیر به پوست ضخیم فیل چنگ زده بود و آویزان بود و فیل سخت تلاش می‌کرد که شیر را به پایین پرتاب کند.

البته این تلاش فیل بالاخره جواب داد و پس از کمی جدال، فیل موفق شد از چنگ شیر رها شود و به داخل بوته‌های پشت سرش فرار کند. شیر هم که خود را شکست خورده یافته بود، بچه هایش که روی زمین دراز کشیده بودند را جمع کرد و به راهش برای یافتن طعمه‌ای دیگر ادامه داد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید