(ویدئو) جدال طولانی زرافه و تمساح، به مرگ زرافه ختم شد!

(ویدئو) جدال طولانی زرافه و تمساح، به مرگ زرافه ختم شد!

ماریو پل جدال میان تمساح و زرافه را این گونه تعریف می‌کند: ما به تازگی ایستگاه صبحانه را در ساعت ۱۰ صبح ترک کرده بودیم و در جستجوی یک پلنگ بودیم که با صحنه رویارویی یک زرافه جوان و یک تمساح روبرو شدیم. در واقع گله‌ای از زرافه‌ها به سمت آب بندان آمده بودند تا تشنگی شان را برطرف کنند. اما یک تمساح کمین کرده بود، تا یکی از زرافه‌ها را شکار کند.

کد خبر : ۱۱۲۹۶۹
بازدید : ۱۰۴۹۳

فرادید | ویدیو جدال تمساح و زرافه که توسط ماریو پل راهنمایی گردشگری ضبط شده است، نشان می‌دهد که تمساح ابتدا به پای زرافه حمله می‌کند، اما با واکنش زرافه مواجه می‌شود. در واقع زرافه در تلاش است تا پای خود را از میان آرواره‌های قدرتمند تمساح برهاند.

به گزارش فرادید، ماریو پل جدال میان تمساح و زرافه را این گونه تعریف می‌کند: ما به تازگی ایستگاه صبحانه را در ساعت ۱۰ صبح ترک کرده بودیم و در جستجوی یک پلنگ بودیم که با صحنه رویارویی یک زرافه جوان و یک تمساح روبرو شدیم. در واقع گله‌ای از زرافه‌ها به سمت آب بندان آمده بودند تا تشنگی شان را برطرف کنند. اما یک تمساح کمین کرده بود، تا یکی از زرافه‌ها را شکار کند.

ما تمساح را نمی‌دیدیم، اما به راحت می‌توانستیم ببینیم که یک زرافه پس از یکی دو تکان روی شن‌های اطراف آب نشست. زرافه سپس سعی کرد بایستد، اما یک تمساح ۴ تا ۵ متری پایش را رها نمی‌کرد. زرافه چند بار تلاش کرد که پایش را بیرون بکشد، اما هر بار زمین خورد. سر آخر هم زرافه پس از ۳.۵ ساعت تلاش با پای شکسته روی شن‌ها نشست و تمساح به درون آب برگشت.

در نهایت هم سر و کله شیر‌ها پیدا شد و موفق شدند زرافه زخمی را به راحتی تمام شکار کنند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید