معمای عجیبی که پیش روی مرد قرار گرفته را حل کنید؛ کدام فرد دروغ می‌گوید؟

معمای عجیبی که پیش روی مرد قرار گرفته را حل کنید؛ کدام فرد دروغ می‌گوید؟

اما تست‌های هوشی مثل آزمون شناسایی دروغگو به شما یاد می‌دهد چگونه به موضوعات متفاوت بیندیشید و برای مشکلات زندگی تان دنبال تنها یک راه حل ممکن نباشید. کاربران مختلف پاسخ‌های جالبی به این تست دادند.

کد خبر : ۱۱۲۹۷۵
بازدید : ۵۶۰۱

آیا می‌توانید این ماجرای عجیب را پیروزمندانه حل کنید؟ افراد زیادی برای یافتن پاسخ صحیح دچار سرگیجه و دردسر شدند. امیدواریم شما این طور نباشید!

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کار‌های روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می‌کند. ما عادت داریم کار‌های تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

اما تست‌های هوشی مثل آزمون شناسایی دروغگو به شما یاد می‌دهد چگونه به موضوعات متفاوت بیاندیشید و برای مشکلات زندگی تان دنبال تنها یک راه حل ممکن نباشید. کاربران مختلف پاسخ‌های جالبی به این تست دادند.

سه زن مدعی هستند که همسر مرد سمت راست اند. هرکدام یک بچه در بغل خود دارند. به نظرتان کدام دروغ می‌گویند؟ آیا می‌توانید حقیقت ماجرا را حدس بزنید؟

شما زمان کمی برای یافتن جواب آزمون شناسایی دروغگو دارید! بنابراین بهتر است بیش از اندازه معطل نکنید! افرادی که هوش تصویری خوبی دارند توانستند به این تست پاسخ صحیح بدهند؛ آن هم در کمترین زمان ممکن. ثابت کنید که هوش تصویری شما نیز عالی است.

معمای عجیبی که پیش روی مرد قرار گرفته را حل کنید؛ کدام فرد دروغ می‌گوید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای زن دروغگو

پاسخ

پاسخ آزمون شناسایی دروغگو

هر سه زن دروغ می‌گویند. مرد یک دسته گل به همراه دارد که به نظر می‌رسد دارد سر دیت می‌رود. ایا شما توانستید پاسخ آزمون شناسایی دروغگو را درست حدس بزنید؟

منبع: گفتنی

۱۳
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید