قیمت بیت کوین امروز ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۷ آبان ماه با ۱.۶۱ درصد کاهش نرخ به ۲۰۶۲۱ دلار معادل ۷۶۵۵۷۵۲۴۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۳۰۷۹
بازدید : ۴۹۸

فرادید | حرکت بیت کوین در مسیر نزولی ادامه دار شدهاست. امروز ۱۷ آبان ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۶۱ درصد به ۲۰۶۲۱ دلار معادل ۷۶۵۵۷۵۲۴۶ تومان رسید.

بازار ارز‌های دیجیتال ناگهان عقب نشینی کرد. گرچه افت امروز بیت کوین و اتریوم فقط ۲ درصد است، اما شاخص ترس و طمع نشان می‌دهد جو روانی بازار دوباره در حال منفی شدن است.

شاخص ترس و طمع بیت کوین عدد ۳۳ را نشان می‌دهد. این شاخص که مدتی در حدود عدد ۳۰ بود، طی دو سه روز به عدد ۴۰ رسید که دیروز با رسیدن به عدد ۴۰ نشان داد ترس در بازار تا حدودی از بین رفته است. اما وضعیت ناگهان دوباره چرخش کرد و با رسیدن این شاخص به عدد ۳۳، نگرانی‌هایی در بازار ایجاد شد.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۴۵ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۳۹۸ میلیارد دلار است. با توجه به معاملات یکی دو روز گذشته که با افت قیمت همراه بوده باید دید آیا بازار توان بازگشت به بالا و شکستن مقاومت ۲۱۰۰۰ دلار را دارد یا نه.

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر برجسته‌ی بازار و هم‌چنین، مدیرعامل و موسس شرکت تجاری ایت، در این مورد گفت: «و به این ترتیب، بیت‌کوین به سقف‌های جدیدی رسید؛ حجم معاملات آن افزایش یافت؛ و اکنون به بالای ۲۱,۰۰۰ دلار بازگشته است. احتمال می‌دهم بیت کوین از همین جا به سمت ۲۲.۵ هزار دلار حرکت کند؛ ولی پیش از آن، دچار یک اصلاح قیمت جزئی خواهد شد. بنابراین، به محض کاهش قیمت، اقدام به خرید کنید.»

بیت‌کوین، ارز دیجیتال پیشرو، از سطح حمایت قوی ۲۰۹۰۰ دلار عبور کرده است. از جنبه منفی، بیت‌کوین ممکن است حمایت فوری نزدیک به ۲۰۶۰۰ دلار از دست بدهد، سطحی که توسط میانگین متحرک ۵۰ روزه پشتیبانی می‌شود. یک شکست نزولی زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه احتمالاً روند نزولی را تا سطح ۲۰,۴۰۰ یا ۲۰,۰۰۰ دلار افزایش خواهد داد.

کانال صعودی در بازه زمانی ۴ ساعته از شانس ادامه روند صعودی حمایت می‌کند و در عین حال پشتیبانی نزدیک به ۲۰۴۰۰ دلار را ارائه می‌دهد. در جهت صعودی، مقاومت فوری بیت‌کوین در ۲۱۰۰۰ دلار قرار دارد و شکست بالاتر از این سطح پتانسیل این را دارد که بیت‌کوین را به ۲۱۵۰۰ دلار یا ۲۲۲۰۰ دلار برساند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید