فال ابجد امروز، پنج شنبه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۱

فال ابجد امروز، پنج شنبه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۱

فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

کد خبر : ۱۱۳۱۸۲
بازدید : ۲۳۴۷۰

فرداید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال حروف ابجد

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

میزان

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه فال ابجد امروز ۱۹ آبان ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین : آ ج د
هر نیت و قصدی داری ببر آورده خواهد شد چه مادی و چه معنوی. ملک یا مقامی به دست می‌آوری. اگر چیزی را از دست داده‌ای دوباره به دست می‌آوری و اگر قصد انجام کاری داری، دو دل نباش، آن کار را انجام بده، چون به مقصود می‌رسی.

اردیبهشت: ج ج د
خوب نیست، اما به زودی نحوست طالعت برطرف می‌شود و به مقصود خود خواهی رسید. رازت را به هرکسی نگو. کسی در فکر صدمه زدن به شماست، به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود.

خرداد: آ آ د
در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده می‌شنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن می‌رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد.

تیر: ب آ ج
حاجیت و آرزویی دار که برآورده می‌شود. ایام خوشی در انتظار توست. اگر مشلی داری به زودی برطرف می‌شود. اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا می‌کنی. در طالعت فرزند زیاد دیده می‌شود.

مرداد: آ آ ج
از خصومت و دشمنی دست بردار. اگر قصد انجام ناصواب داری یا فکر بدی در سر داری از آن بگذر. کسی از تو رنجور شده است باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته وآرزویی داری تا ده روز آینده به آن می‌رسی. از فکر بد، پول و درامد حرام دوری کن.

شهریور: ب ب آ
صبر پیشه کن تا در کارت گشایش شود. از بد دری کن و به امر و معیشت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. دروغ نگو، چون عده‌ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی.

مهر: آ ج ب
قصد و نیتی که در دل داری موجب تشویش و نگرانی تو می‌شود. آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند تو خویشتندار باش. آنان عاقبت پشینان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی به سلامت باز می‌گردد.

آبان: ب د ج
در این زمان طالعت خوب نیست و بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب تو را دارد مراقب باش فریب نخوری. اگر کسی به تو نصیحتی کرد بپذیر تا صدمه‌ای به تو نرسد. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

آذر: ب د آ
طالع خوبی داری. به آنچه طالب هستی می‌رسی. از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد. طالب مال حلال باش تا روز به رو کارت بهتر شود. اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگیت بوده رفع شده و بعد از این همه شرایط خوب خواهد بود.

دی: د ب آ
به زودی از طرف شخص بزرگی کمک می‌شوی. توفیقاتی نصیب تو می‌شود. از آسیب بدخواهان دور می‌مانی و دوستان نیز با تو صمیمی‌تر می‌شوند. فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است.

بهمن: ب آ آ
طالعت نشانگر صخت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. قصد هر تغییری در زندگی داری انجام بده که به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا خیر و خوبی برای تو پیش آید.

اسفند: د د ب
بهتر است از خواسته و نیتی که قصد انجام آن را داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. به زودی این موقعیت تغییر خواهد کرد. تو دوست و دشمن زیاد داری و باید مراقب باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

*نکته: این مطلب به معنای تأیید توصیه‌های گفته شده در فال نیست و صرفا جهت سرگرمی گردآوری شده است.

*نکته: این مطلب به معنای تأیید توصیه‌های گفته شده در فال نیست و صرفا جهت سرگرمی گردآوری شده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید