(ویدئو) تعقیب و گریز ۹۰ دقیقه‌ای پلیس و راننده متخلف؛ مظنون ۳ خودرو دزدید!

(ویدئو) تعقیب و گریز ۹۰ دقیقه‌ای پلیس و راننده متخلف؛ مظنون ۳ خودرو دزدید!

فیلمی دراماتیک در کالیفرنیای آمریکا یک تعقیب و گریز وحشیانه را نشان می‌دهد که مظنون فراری پس از سرقت چند خودرو سرانجام پس از تصادفات متعدد دستگیر شد.

کد خبر : ۱۱۳۲۶۱
بازدید : ۸۴۸

پلیس می‌گوید یک مظنون را در جریان تعقیب و گریز خطرناک دستگیر کرده که در طول این تعقیب و گریز او سه وسیله نقلیه را سرقت کرد.

ویدئوی ضبط شده توسط هلیکوپتر پلیس، مردی را نشان می‌دهد که توسط چندین سازمان مجری قانون در مناطق اورنج و لس آنجلس آمریکا تحت تعقیب قرار گرفته است.

مقامات می‌گویند که آن‌ها تلاش کردند فردی را که به طور نامنظم با یک خودروی سدان تیره رنگ رانندگی می‌کرد، متوقف کنند. راننده سپس یک ون سفید رنگ را از یک پارکینگ و یک وانت را دزدید.

تعقیب و گریز بیش از یک ساعت و نیم به طول انجامید. در ابتدا، نیرو‌های پلیس شروع به تعقیب مردی کردند که در حال رانندگی یک سدان سیاه رنگ به دلیل تخلفات رانندگی در نزدیکی مزرعه ناتز بری بود. مظنون قبل از پیاده شدن از ماشین در اطراف پارک بوئنا رانندگی کرد تا اقدام به سرقت یک کامیون کند.



پس از تلاش‌های ناموفق، او دوباره سوار سدان مشکی شد و قبل از رها کردن ماشین خود در یک مجتمع مسکونی به رانندگی ادامه داد. او قبل از پیدا کردن یک ون سفید به دور مجتمع دوید. مظنون وانت سفید را دزدید و بار‌ها قبل از حرکت به یک خودروی پلیس برخورد کرد.

جاش رینولدز صاحب وانت دزدیده شده گفت: خودروی من آنقدر سنگین بود که او توانست ماشین پلیس را با عقب رانده و با کوبیدن به آن را از سر راهش بردارد.

در حین تعقیب و گریز، لاستیک عقب سمت چپ خودرو ترکید و در حالی که جرقه‌هایی از رینگ به بیرون می‌زد، وارد پمپ بنزین شد. او در محله‌ای مجاور دوید و از پلیس فرار کرد و سپس وارد یک خانه شد و کلید یک وانت را به سرقت برد. ساکنان در آن زمان در خانه بودند و با مظنون درگیری مختصری پیدا کردند.

آندرس بنیتز، قربانی سرقت خودرو، گفت: به او گفتم الان باید تو را با چاقو بزنم. اما مامانم مدام جیغ می‌کشید. او دید که مادرم مرا نگه داشته پا به فرار گذاشت. بنیتز گفت که او و برادرش کمتر از یک ماه پیش کامیون را خریده بودند.

وی گفت: این من را بسیار ناراحت می‌کند، زیرا این سرمایه گذاری بزرگی بود که من به تازگی با برادرم انجام داده بودم این سرقت خیلی دلخراش بود.

پلیس به تعقیب مظنون ادامه داد، زیرا او در سمت اشتباه جاده رانندگی می‌کرد و تقریباً با ترافیک روبرو برخورد کرد.

تعقیب و گریز سرانجام پس از اینکه مظنون با خودروی دیگری برخورد کرد و سپس با یک خودروی پلیس برخورد کرد، پایان یافت. خودرو به حرکت رو به جلو به سمت پمپ بنزین ادامه داد، قبل از اینکه به پمپ برخورد کند به سمت عقب رفت.

نیرو‌های پلیس به مظنون تیراندازی کردند. پس از توقف کوتاه، پلیس‌ها با سپر‌های ضدشورش به خودرو نزدیک شدند و مظنون را بازداشت کردند و در نهایت به تعقیب و گریز وحشیانه پایان دادند.

در این رویداد سه نفر با جراحات ناشی از تصادف به بیمارستان منتقل شدند.

تعقیب و گریز پلیس و راننده

۹۰ دقیقه تعقیب و گریز پلیس

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید