(تصاویر) سرقت نادر یک شیر از چادر مسافرتی!

(تصاویر) سرقت نادر یک شیر از چادر مسافرتی!

دو فردی که برای گشت و گذار در حیات وحش آفریقای جنوبی در پارک کاگالاگادی کمپینگ زده بودند هدف سرقت از سوی یک شیر قرار گرفتند.

کد خبر : ۱۱۳۲۶۸
بازدید : ۱۷۹۶

یک شیر پس از ورود به یک چادر کمپینگ سافاری در حیات وحش آفریقا یک صندلی را سرقت کرد.

رابرت هافمایر عکاس ۴۴ ساله حیات وحش و اندرو کالدول برادر همسرش در در پارک فرامرزی کاگالاگادی در آفریقای جنوبی لحظه فوق العاده خاصی از ورود شیر به چادر خود را مشاهده کردند.

رابرت در این باره گفت: ما اولین شب کمپینگ سافاری خود را در Mabuasehube گذراندیم. قبل از سحر از خواب بیدار شدیم و برای روز طولانی پیش رو آماده شدیم.

پس از مسواک زدن در حال آماده کردن قهوه بودم که به طور اتفاقی به بالا نگاه کردم، و آن جا بود، شیری که از تاریکی در حال نزدیک شدن بود دیدم.

شیر تنها در ۸ متری من بود که چشمان درخشان او را در پرتو چراغ جلوی خود دیدم. ما به سمت خودرو عقب نشینی کردیم. با تعجب نگاه می‌کردم، این شیر باشکوه وارد چادر ما شد.

من و اندی به آرامی از شیر دور شدیم تا قهوه‌ای را که در عقب خودرو گذاشته بودیم برداریم. شیر با بالش اندی از چادر خارج شد و در چمن‌های کنار کمپ دراز کشید! در مدت کوتاهی پس از رها کردن بالش، شیر برگشت. ما به سمت چادر رفتیم و برای ترساندن او بوق زدیم. شیر کیسه خوابی را که برداشته بود انداخت، اما حاضر نبود دست خالی برود. متعاقباً یک صندلی کمپ را به دندان گرفت و به داخل بوته‌زار رفت.

با احتیاط زیپ چادر را بستیم و به رانندگی صبحگاهی خود بیرون رفتیم. وقتی چند ساعت بعد برگشتیم. ما توانستیم هم بالش و هم صندلی را نجات دهیم.

شیر‌ها در کمپ‌های بدون حصار در پارک فرامرزی کاگالاگادی بسیار رایج هستند و این در درجه اول به دلیل آب و هوای خشکی است که کویر به آن می‌بالد.

آب به منبعی آسان برای این گربه‌های بزرگ در محدوده کمپ‌های انسانی تبدیل شده است. به‌علاوه، دفعه بعد که در کمپ‌های بدون حصار کمپ زدید، همیشه به یاد داشته باشید که مراقب محیط اطراف خود باشید و مطمئن شوید که چادر را بسته‌اید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید