درخشان: دوست دارم طارمی آقای گل شود!

پرسپوليس تهران در فولادشهر اصفهان برابر ذوب‌آهن به تساوي 2 - 2 رسيد.پس از اين ديدار برانكو به شدت از شاگردان خود و به ويژه مهدي طارمي حمايت كرد تا قدرداني مهاجم پرسپوليس را به دنبال داشته باشد.

کد خبر : ۱۱۳۳۱
بازدید : ۱۱۹۵
درخشان می گوید مهدی مثل پسرش است.

پرسپوليس تهران در فولادشهر اصفهان برابر ذوب‌آهن به تساوي 2 - 2 رسيد.پس از اين ديدار برانكو به شدت از شاگردان خود و به ويژه مهدي طارمي حمايت كرد تا قدرداني مهاجم پرسپوليس را به دنبال داشته باشد.

اين وسط اسم حميد درخشان هم وسط آمد و در همين راستا خواندن صحبت‌هاي سرمربي سابق پرسپوليس خالي از لطف نيست؛

آقاي درخشان؛ بازي ذوب‌آهن و پرسپوليس را ديديد؟
بله، بازي بسيار جذاب و زيبايي بود. دو تيم فوتبال روي زمين و شناوري را اجرا كردند و يحيي گل‌محمدي هم عملكرد خوبي داشت. ذوب‌آهن 2 بار از پرسپوليس عقب افتاد و جبران كرد كه اين كار آساني نيست.

حق كدام تيم برد بود؟
پرسپوليس همان‌طور كه گفتم، خيلي خوب بازي كرد اما بعضي اوقات اين اتفاقات مي‌افتد. شايد اگر پنالتي پرسپوليس گل مي‌شد، شرايط فرق مي‌كرد. پرسپوليسي‌ها 2 بر صفر جلو مي‌افتادند و ديگر جبران آن براي ذوبي‌ها راحت نبود.

عملكرد كدام بازيكنان پرسپوليس بهتر بود؟
مهدي طارمي و علي عليپور خيلي خوب كار كردند و نشان دادند يكي از بهترين زوج‌هاي خط حمله فوتبال ايران هستند.

شما در حالي از مهدي طارمي تعريف مي‌كنيد كه ...
(حرف‌مان را قطع مي‌كند و با خنده مي‌گويد) مهدي پسر خوبي است. او از مربي خود تعريف كرده كه كار پسنديده‌اي است. اگر هم حرفي عليه من زده، مي‌دانم شيطنت شما دوستان رسانه‌اي خودم هم بوده است! (دوباره مي‌خندد و ادامه مي‌دهد) به هر حال مهدي شاگرد من است و مثل پسرم مي‌ماند. امكان ندارد من حرفي عليه شاگرد خودم بزنم و اين را هم از علي پروين، بزرگ همه پرسپوليسي‌ها، ياد گرفته‌ام.

دوست داريد كدام بازيكن آقاي گل ليگ پانزدهم شود؟
بنويسيد مهدي طارمي! اتفاقاً يك سالي همه ما بازيكنان پرسپوليس بسيج شديم كه علي پروين را آقاي گل مسابقات باشگاه‌هاي تهران كنيم و اين اتفاق هم افتاد. حالا هم پرسپوليسي‌ها همه بايد از مهدي حمايت كنند تا بعد از سال‌ها يك پرسپوليسي‌ آقاي گل ليگ برتر شود.

راستي شانس چه تيم‌هايي را براي قهرماني ليگ پانزدهم بالاتر مي‌دانيد؟
به شخصه براي پرسپوليس، استقلال و ذوب‌آهن شانس بيشتري متصور هستم. البته سپاهان را هم نمي‌توان دست‌كم گرفت. سپاهان اگر همان‌طور كه نيمه اول مسابقه با پرسپوليس بازي كرد، باشد، مي‌تواند باعث آزار مدعيان قهرماني شود.

منبع: خبرانلاین
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید