(ویدئو) مبارزه مرگبار و حماسی دو فیل نر عظیم الجثه!

(ویدئو) مبارزه مرگبار و حماسی دو فیل نر عظیم الجثه!

اشلی انسلین جدال فیل‌های نر غول پیکر را این گونه روایت می‌کند: ما ابتدا فکر کردیم این یک جدال آرام و بی سر و صدا است. اما کمی که زمان گذشت، مبارزه سهمگین‌تر شد و فیل‌ها سعی داشتند با عاج‌های خود به یکدیگر ضربه بزنند. در حقیقت این یک نبرد جماسی برای تسلط بر گروه است. اما هرگز نمی‌توانستیم پایان غم انگیز آن را تصور کنیم!

کد خبر : ۱۱۳۳۲۱
بازدید : ۱۵۹۲۲

فرادید | اشلی انسلین ۵۲ ساله و کالین که ویدیو مبارزه دو فیل نر را ضبط کرده اند، می‌گویند ما در حال بازدید از پارک ملی کروگر بودیم که در فاصله دور متوجه گله بزرگی از فیل‌ها شدیم که در منطقه وسیعی در حال چریدن بودند که نگاه ما به مبارزه دو فیل نر جلب شد.

به گزارش فرادید، اشلی انسلین جدال فیل‌های نر غول پیکر را این گونه روایت می‌کند: ما ابتدا فکر کردیم این یک جدال آرام و بی سر و صدا است. اما کمی که زمان گذشت، مبارزه سهمگین‌تر شد و فیل‌ها سعی داشتند با عاج‌های خود به یکدیگر ضربه بزنند. در حقیقت این یک نبرد جماسی برای تسلط بر گروه است. اما هرگز نمی‌توانستیم پایان غم انگیز آن را تصور کنیم!

او می‌گوید که ماووسو فیل نری که در سال ۱۹۹۸ به پارک آورده شد، یک طرف جدال بود. فیلی که حالا به سن پیری رسیده بود. طرف دیگر یک فیل نر جوان بود و سودای تسلط بر گروه را داشت. سر آخر فیل جوان توانست با ضربات مرگبار عاج هایش ماووسو را زخمی کند.

اشلی انسلی گفته که جدال دو فیل طولانی شد و آن‌ها تصمیم گرفتند که روز بعد برگردند و نتیجه را ببینند. اما در کمال تعجب ماووسو را دیدند که در حال جان سپردن بود و گله دورش جمع شده بود. پس از چند ساعت هم فیل پیر جان اش را از دست داد.

پس از آن هم در ویدیو می‌بینیم که فیل‌ها در اقدامی عجیب تک به تک بر سر جسد ماووسو حاضر می‌شوند و به اعتقاد اشلی انسلی، ادای احترام می‌کردند. در نهایت هم ماده شیر‌ها سر رسیدند و شروع به خوردن لاشه فیل پیر کردند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید