این ۱۰ پیش‌بینی عجیب سیمپسون‌ها اشتباه از آب درآمد!

این ۱۰ پیش‌بینی عجیب سیمپسون‌ها اشتباه از آب درآمد!

در اپیزود «بستنی مارج»، مارج تبدیل به مجسمه‌سازی می‌شود که منحصراً با چوب بستنی‌های دور ریخته شده کار می‌کند. وقتی هومر به طور تصادفی تمام مجسمه‌های او را نابود می‌کند، ناامید می‌شود. اما مارج برای اینکه نشان دهد او را بخشیده است، مجسمه‌ای غول پیکر از هومر می‌سازد. این قسمت به ۲۰۰ سال آینده می‌رسد، جایی که مجسمه هومر تنها چیزی است که از هنر غربی باقی مانده است. در این آینده تاریک و دیستوپیایی، بشریت اسیر آی‌پاد‌های غول‌پیکری شده است که با هدفون‌هایشان مردم را شلاق می‌زنند.

کد خبر : ۱۱۳۳۲۸
بازدید : ۶۵۳

از دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ تا ادغام فاکس با دیزنی تا حمله ببر‌های دو شعبده باز معروف زیگفرید و روی، سیمپسون‌ها رویداد‌های بسیاری را پیش بینی کرده اند. اما پیش‌بینی‌های این نمایش همیشه محقق نمی‌شود.

۱. ساعت بیگ بن دیجیتال

۱۰ پیش‌بینی

وقتی لیزا به لندن می‌رود تا با والدین نامزدش ملاقات کند، ساعت نمادین بیگ بن با یک ساعت دیجیتال جایگزین شده است. اما در دنیای واقعی، بیگ بن هنوز از یک ساعت آنالوگ برای اعلام زمان به لندنی‌ها استفاده می‌کند.

۲. جراحی لیزری چشم باعث می‌شود که تا ۱۰ سال بعد چشم‌ها از بین بروند

سیمپسون‌ها که اشتباه از آب درآمد
وقتی بارت و رالف ویگوم به ملاقات ند فلاندرز مسن‌تر می‌روند، متوجه می‌شوند که او دچار اختلال بینایی است که عارضه جانبی ناخوشایند جراحی لیزر چشمی است که در سال ۱۹۸۷ قبل از تکمیل لیزیک در سال ۱۹۹۹ اختراع شد.

فلاندرز توضیح می‌دهد: «من هرگز نباید آن جراحی لیزری را انجام می‌دادم. در ابتدا عالی بود، اما می‌دانی که بعد از ۱۰ سال، چشمانت می‌افتد.»

۳. راکی ۷: انتقام آدریان۱۰ پیش‌بینی جالب سیمپسون‌ها که اشتباه از آب درآمد

راکی

وقتی بارت در اتاقی با در‌هایی با اعداد رومی محاصره می‌شود، باید بفهمد که کدام در، هفتمین در است؛ تنها دری که ببری کشنده پشت آن نیست. او عدد رومی هفت را از شماره گذاری فیلم‌های راکی ​​استنباط می‌کند: «راکی ۵ (Rocky V) به اضافه راکی ۲ (Rocky II) برابر است با راکی ۷ (Rocky VII): انتقام آدریان»

در آن زمان، راکی ۷ وجود نداشت، اما در هفتمین قسمت از مجموعه راکی با بازی مایکل بی جردن هیچ انتقام آدریانی در کار نبود.

۴. عبارت Smell Ya Later جایگزین goodbye خواهد شد

۱۰ پیش‌بینی جالب سیمپسون‌ها که اشتباه از آب درآمد

در آینده‌ای که بارت در حال فرسودگی است و با رالف زندگی می‌کند و لیزا رئیس جمهور ایالات متحده است، عبارت Smell Ya later جایگزین Goodbye به عنوان خداحافظی استاندارد شده است. در حال حاضر نه تنها Smell Ya later به عبارتی برای خداحافظی تبدیل نشده است، حتی به ندرت از آن در مکالمات عادی استفاده می‌شود.

۵. شبکه فاکس تبدیل به یک کانال فیلم‌های مستهجن می‌شود

۱۰ پیش‌بینی جالب سیمپسون‌ها که اشتباه از آب درآمد

وقتی هومر و مارج در آینده شبکه فاکس را از تلویزیون تماشا می‌کنند، اظهار می‌کنند که فاکس به تدریج به یک کانال فیلم‌های مستهجن تبدیل شده است. اگرچه فاکس بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی و کارتون‌های مخصوص بزرگسالان را پخش می‌کند، اما هنوز چنین اتفاقی برای شبکه فاکس نیافتاده است.

۶. جدایی دلتا برک و جرالد مک رنی دو بازیگر معروف تلویزیونی

۱۰ پیش‌بینی جالب سیمپسون‌ها که اشتباه از آب درآمد

هنگامی که اسکینر اصلی ناپدید می‌شود، رئیس ویگوم برای پیدا کردن او نزد یک روانشناس می‌رود. روانشناس سرنخی ندارد که اسکینر را کجا پیدا کند، اما درباره جدایی دلتا برک و جرالد مک رنی، بازیگران سریال تلویزیونی محبوب «سایمون و سایمون» (Simon & Simon) که در دنیای واقعی با هم ازدواج کرده بودند، خبر می‌دهد. اما این زوج هیچ گاه از هم جدا نشدند و این یکی دیگر از پیش بینی‌های اشتباه سیمپسون‌ها بود.

۷. آی‌پاد‌ها انسان را برده خود می‌کنند

۱۰ پیش‌بینی جالب سیمپسون‌ها که اشتباه از آب درآمد

در اپیزود «بستنی مارج»، مارج تبدیل به مجسمه‌سازی می‌شود که منحصراً با چوب بستنی‌های دور ریخته شده کار می‌کند. وقتی هومر به طور تصادفی تمام مجسمه‌های او را نابود می‌کند، ناامید می‌شود. اما مارج برای اینکه نشان دهد او را بخشیده است، مجسمه‌ای غول پیکر از هومر می‌سازد.

این قسمت به ۲۰۰ سال آینده می‌رسد، جایی که مجسمه هومر تنها چیزی است که از هنر غربی باقی مانده است. در این آینده تاریک و دیستوپیایی، بشریت اسیر آی‌پاد‌های غول‌پیکری شده است که با هدفون‌هایشان مردم را شلاق می‌زنند.

۸. فقط پنج پادشاه ثروتمند اروپا صاحب رایانه خواهند بود

۱۰ پیش‌بینی جالب سیمپسون‌ها که اشتباه از آب درآمد

پروفسور فرینک یکی از باهوش‌ترین افراد در اسپرینگفیلد است، اما در مورد آینده کامپیوتر‌ها اشتباه می‌کرد. فرینک گفت: «پیش‌بینی می‌کنم ظرف ۱۰ سال، رایانه‌ها دو برابر قدرتمندتر، ۱۰،۰۰۰ برابر بزرگ‌تر و گران‌تر خواهند شد که تنها پنج پادشاه ثروتمند اروپا صاحب آن‌ها خواهند شد.»

او درست می‌گفت که رایانه‌ها قدرتمندتر می‌شوند، اما آن‌ها به جای بزرگ‌تر شدن، کوچک‌تر شدند و کاربران مجبور نیستند یک پادشاه اروپایی ثروتمند باشند تا بتوانند آن را بخرند.

۹. فاج مجازی

۱۰ پیش‌بینی جالب سیمپسون‌ها که اشتباه از آب درآمد

فاج (Fudge) نوعی شیرینی شکلاتی است. در یکی از قسمت ها، درآینده، هومر و مارج را می‌توان در حال خوردن فاج مجازی از طریق نی پشت هدست واقعیت مجازی خود دید. اما هومر شکایت می‌کند که فاج مجازی به اندازه فاج سایبری خوب نیست.

دانشمندان در فرآوری مواد غذایی پیشرفت‌های چشمگیری داشته اند، اما غذای مجازی هنوز اختراع نشده است.

۱۰. بریتانیایی‌ها آمریکا را در جنگ جهانی سوم نجات خواهند داد

۱۰ پیش‌بینی جالب سیمپسون‌ها که اشتباه از آب درآمد

وقتی نامزد لیزا با خانواده اش ملاقات می‌کند، هومر او را برای نوشیدنی به کافه‌ای می‌برد. مو می‌گوید: «یک پسر انگلیسی، نه؟ می‌دانید، ما شما را در جنگ جهانی دوم نجات دادیم.» هیو با کنایه پاسخ می‌دهد: «آره، خوب، ما هم شما را در جنگ جهانی سوم نجات دادیم.»

خوشبختانه، جنگ جهانی سوم هنوز اتفاق نیفتاده است، بنابراین مشخص نیست که اگر چنین درگیری جهانی اتفاق بیافتند، کدام کشور، کشور دیگری را نجات خواهد داد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید