فال ابجد امروز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱؛ نا امیدی را از خود دور کنید!

فال ابجد امروز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱؛ نا امیدی را از خود دور کنید!

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند.

کد خبر : ۱۱۳۳۶۰
بازدید : ۲۶۰۷۶

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

میزان

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۳ آبان ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ ب د
طالعت خوب نیست. ممکن است در زندگی تان شخصی به شما صدمات بسیار زیادی وارد کند و برایتان مشکلات فراوانی در زندگی به وجود بیاورد، بهتر است؛ مراقب خود باشید و راز دلتان را هیچگاه با کسی در میان نگذارید که برایتان مشکل ساز خواهد شد.

اردیبهشت: آ د د
مقصود خوبی دارید، اما با تنبلی نمی‌توانید به این هدف دست پیدا کنید پس تلاش و کوششتان را بیشتر کنید. شخصی پیشنهادی به شما میدهد که اصلا به خیر و صلاحتان نیست پس وسوسه نشوید و درخواستش را رد کنید. نورسیده‌ای در راه دارید که به زندگیتان رونق و رنگ و بویی تازه می‌بخشد.

خرداد: آ د ج
اگر اسرار بزرگی در زندگی تان وجود دارد مراقب باشید که ممکن است فاش شود و به دردسر بیفتید. دوستان خوبی دارید و هر کدام جداگانه هوایتان را دارند، اما متاسفانه شما نسبت به آن‌ها بی‌توجه هستید و ممکن است به راحتی آن‌ها را از دست بدهید. پولی که می‌خواهید به دستتان میرسد و امسال سال پررونقی برایتان خواهد بود.

تیر: ب آ آ
اگر قصد تغییر شغل و یا تغییر مکان دارید در این هم تعجیل کنید که بسیار به صلاحتان خواهد بود. شخصی به شما پیشنهاد شراکت‌های کاری می‌دهد که بهتر است قبل از هرکاری استخاره کنید و با صلاح و مشورت اطرافیان پیش بروید. سفری کاری در پیش دارید که برایتان موفقیت‌های مالی به وجود می‌آورد.

مرداد: ب ب ج
منفعتی که می‌خواهید را از این مقصود نخواهید برد و متاسفانه فقط ضرر و زیانش عایدتان می‌شود پس بهتر است از این امر دست بکشید. دوستان خوبی در اطرافتان ندارید و آن‌ها فقط به فکر منفعت خودشان هستند پس تا می‌توانید فاصله تان را از آن‌ها حفظ کنید. ازدواج و به وصال به یار نزدیک است اندکی صبور باشید.

شهریور: ب ج آ
اگر تصمیم دارید دست به انجام کاری بزرگ بزنید بهتر است از این امر صرف نظر کنید چراکه بخت و اقبال با شما یار نیست و با شکست مواجه خواهید شد. شخصی از دوری شما در رنج و عذاب است بهتر است هر چه سریع‌تر دلش را بدست بیاورید. با اندکی تلاش پول خوبی به دستتان میرسد که بهتر است مقداری از آن را پس انداز کنید.

مهر: آ ب ج
طالعت خوب نیست. ممکن است به درد سر‌های خیلی زیادی در زندگی تان مواجه شوید، بهتر است؛ دست از بدگویی کردن دیگران بردارید با این کارتان شکست و ناامیدی را در زندگی تان به وجود می‌آورید، و طالعتان را به رنگ تیره و تار در می‌آورید، شخصی شما را می‌خواهد به طلسم‌های فراوانی ببندد بهتر است؛ مراقب خود باشید.

آبان: د ب آ
طالعت روشن است. به زودی به آرزو و خواسته‌های قلبی دست پیدا خواهید کرد، و شادی و آرامش را در خود به وجود می‌آورید بهتر است؛ ناامیدی را از خود دور کنید به زودی راهی سفر می‌شوید که برایتان موفقیت را به وجود می‌آورد، و باعث می‌شود حال و هوای تان تغییر کند

آذر: ب د د
مقصودی که دارید شاید در نظر خودتان نیکو و مناسب باشد، اما مطمئناً دردسر‌هایی برایتان به وجود خواهد آورد پس از آن صرف نظر کنید. به نصیحت‌های بزرگترهایتان گوش نمی‌دهید و با لجبازی کارهایتان را پیش می‌برید این امر به شما آسیب خواهد زد. اگر از نظر مالی در مضیقه هستید باید کمی بیشتر تلاش کنید.

دی: آ آ د
طالعت روشن است. به موفقیت و سربلندی در زندگی تان دست پیدا خواهید کرد و شادی و نشاط را در خود به وجود می‌آورید، اگر قصد ازدواجی را دارید بهتر است؛ همه جوانب را در نظر بگیرید تا با مشکلات فراوانی در زندگی خود روبه‌رو نشوید و خوشبختی را در خود به وجود بیاورید.

بهمن: آ آ آ
طالعت خوب است. به زودی در زندگیتان گشایشی ایجاد می‌شود شما اگر بیمار هستید از بند بیماری‌های خطرناک نجات پیدا خواهید کرد، و شادی را در زندگیتان سرازیر می‌کنید، به زودی به ثروت خواهید رسید که به تمام مشکلات خود غلبه خواهید کرد و به هدفتان دست پیدا می‌کنید.

اسفند: آ د آ
قصد و نیت پاکی در سر خود دارید. بزودی رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید، شما به سربلندی و مقامات بالا دست پیدا خواهید کرد از طرف اهل قلم سود و درآمد بسیاری نصیبتان خواهد شد، که شادی و نشاط را در وجودتان ایجاد می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید