(ویدئو) حمله نادر اسب‌های آبی به تمساح برای نجات کل یالدار!

(ویدئو) حمله نادر اسب‌های آبی به تمساح برای نجات کل یالدار!

در اقدامی نادر دو اسب آبی به سمت تمساح حمل بردند و یکی از آن‌ها تمساح را لگد کرد تا سم کل یالدار را رها کند.

کد خبر : ۱۱۳۳۶۸
بازدید : ۶۵۲۲۷

فرادید | در این ویدیو اسب‌های آبی به کمک کل یالدار می‌شتابند و این حیوان را از آرواره‌های قدرتمند تمساح نجات می‌دهند. هر چند کمتر زمانی اتفاق می‌افتد که اسب‌های آبی به کمک حیوان دیگری بشتابند. اما زمانی که بحث مبارزه با شکارچی‌های دیگر بر سر قلمرو باشد، صحنه‌های نادری از کمک رساندن اسب‌های آبی را می‌توان دید.

به گزارش فرادید، مروین ون ویک و همسرش توکی که این ویدیو را در پارک ملی کروگر ضبط کرده اند، ماجرای حمله تمساح به کل یالدار و نجات اش توسط اسب‌های آبی را این گونه روایت می‌کنند: وقتی ما به کنار سد Transport رسیدیم متوجه گرفتار شدن سم کل یالدار در آرواره‌های تمساح شدیم. این شکارچی غول پیکر سعی داشت تا کل یالدار را به داخل آب بکشاند و بکشد.

او می‌گوید: تمساح حدود ۸ دقیقه تلاش کرد تا کل یالدار را به داخل آب ببرد، اما با مقاومت شدید این حیوان مواجه شد. در یک لحظه فکر کردم که چند تمساح دیگر در حال حرکت به سمت کل یالدار هستند، اما آن‌ها دو اسب آبی بودند. این دو در اقدامی نادر به سمت تمساح حمل بردند و یکی از آن‌ها تمساح را لگد کرد تا سم کل یالدار را رها کند. در نهایت کل موفق به فرار شد، اما مشخص بود که سم این حیوان دچار آسیب جدی شده است.

از نظر ما شاید اسب آبی‌ها رفتار حمایت گونه از خود نشان داده باشند، اما در حقیقت آن‌ها رفتار قلمرویی از خود نشان دادند و تمساح را مزاحم قلمرو خود قلمداد کردند. به همین دلیل تلاش کردند تمساح را از آب بیرون کنند که در این جریان کل یالدار از مرگ نجات یافت.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید