ماجرای شایعه حذف سردار آزمون از لیست تیم ملی

ماجرای شایعه حذف سردار آزمون از لیست تیم ملی

از روز گذشته شایعاتی به راه افتاده که کی‌روش تحت فشار بوده تا سردار آزمون را خط بزند.

کد خبر : ۱۱۳۳۹۶
بازدید : ۶۴۵

فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی شب گذشته اعلام شد که نام سردار آزمون، مهاجم سرشناس ایران در بین بازیکنان حاضر در جام جهانی دیده می‌شود. با وجود چنین موضوعی، از روز گذشته شایعاتی به راه افتاده مبنی بر اینکه کی‌روش برای خط زدن سردار آزمون تحت فشار قرار گرفته است.

این شایعه زمانی پررنگ شد که کنفرانس خبری کارلوس کی‌روش لغو شد. سرمربی تیم ملی ایران قرار بود روز گذشته روبروی خبرنگاران بنشیند و همانجا فهرست تیم ملی را رونمایی کند. با این حال و در شرایطی که قریب به ۱۰۰ خبرنگار و عکاس در نشست خبری کی‌روش حضور داشتند سرمربی تیم ملی در این نشست حاضر نشد تا بعد از ۵۰ دقیقه عنوان شود که این نشست لغو شده است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال دلیل این لغو را «کاملا فنی» توصیف کرد، ولی از همان زمان شایعه شد که کی روش به دلیل آنکه تحت فشار قرار گرفته تا یکی از ستاره‌های مهم تیمش در جام جهانی را خط بزند از حضور در این نشست سرباز زده است. خیلی زود شایعه حذف سردار آزمون مطرح و عنوان شد که از سرمربی تیم ملی خواسته شده تا این بازیکن را به دلیل حمایت از اعتراضات مردمی از فهرست کنار بزند. این موضوع اگرچه تایید نشد، ولی انتشار یکی دو استوری به این ماجرا دامن زد.

ابتدا کاوه رضایی، مهاجم سابق تیم ملی ایران که این روز‌ها در تراکتور بازی می‌کند استوری‌ای منتشر کرد و با گذاشتن تصویری از سردار آزمون در کنار یک قلب مشکی، به این شایعه دامن زد. بعد هم نوبت به مجتبی پوربخش، مجری ممنوع‌الکار تلویزیون رسید تا به این موضوع در اینستاگرامش اشاره کند و تلویحا از این بگوید که کی‌روش به دلیل تحت فشار قرار گرفتن به خاطر حذف یکی از بازیکنان تیم ملی در کنفرانس حاضر نشده است.

حتی این موضوع سوژه امروز روزنامه‌ها هم قرار گرفته است. تعدادی از روزنامه‌های ورزشی امروز به این مورد پرداخته و شایعه کنار گذاشتن سردار آزمون از فهرست تیم ملی را مطرح کرده و یکی دو روزنامه هم این شایعه را با توجه به فهرست تیم ملی رد کرده‌اند.

به هر روی، سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه لورکوزن در فهرست نهایی قرار گرفته و امروز باید منتظر کنفرانس خبری کی‌روش ماند تا دید آیا این مرد پرتغالی واکنشی نسبت به این شایعه داغ دارد یا خیر؟

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید