(ویدئو) ماجرای کلاهبرداری یک تهیه کننده از رضا شفیعی جم

(ویدئو) ماجرای کلاهبرداری یک تهیه کننده از رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم که اغلب مخاطبین او را در نقش «بامشاد» و «گلمراد» به یاد می‌آورند در ویدئویی از کلاهبرداری یک تهیه کننده ابراز ناراحتی کرد.

کد خبر : ۱۱۳۴۱۹
بازدید : ۱۷۶۹

فرادید | رضا شفیعی جم بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از کلاهبرداری یک تهیه کننده ابراز ناراحتی و تأسف کرد.

به گزارش فرادید؛ رضا شفیعی جم که بیشتر در ژانر کمدی فعالیت کرده و در بیشتر سریال‌های طنز پربیننده دهه‌های ۷۰ و ۸۰ حضور داشته و اغلب مخاطبین او را در نقش «بامشاد» به یاد می‌آورند. او در ویدئویی برای مخاطبین اش ابراز دلتنگی کرد و گفت:

«خیلی دلتنگم، خیلی وقت است کار درست و حسابی انجام ندادم. واقعیت این است کاری انجام دادم و چند وقت درگیر آن بودم، اما وقت پول دادن که شد از طرف تهیه کننده بلاک شدم و خبری از او نشد...»

بیوگرافی رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم، متولد ۹ تیر ۱۳۵۰ در تهران است. او فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ فعالیت در تلویزیون را شروع کرد.

شفیعی جم با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه‌های طنز ظاهر شد. مشهورترین و به یادماندنی‌ترین نقش او بامشاد در مجموعه نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری است.

از دیگر آثار او می‌توان به بندرعباس، گیلدا، آواز در خواب، دم سرخ ها، مرد عوضی، عزیز میلیون دلاری، افراطی ها، چراغ قرمز و با من شوخی نکن اشاره کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید