معمای تفاوت تصویر؛ آیا می‌توانید تمام ۱۰ تفاوت را در ۱۹ ثانیه تشخیص دهید؟

معمای تفاوت تصویر؛ آیا می‌توانید تمام ۱۰ تفاوت را در ۱۹ ثانیه تشخیص دهید؟

حل این چالش مسلتزم داشتن قدرت تمرکز و توجه است. پس دست به کار شوید. شما فقط ۱۹ ثانیه فرصت دارید که ۱۰ اختلاف در دو تصویر را پیدا کنید

کد خبر : ۱۱۳۴۳۴
بازدید : ۱۱۸۶۹۱

فرادید | دو تصویر مشابه در کنار هم قرار گرفته اند، اما با یکدیگر تفاوت دارند. تمام ۱۰ تفاوت را در ۱۹ ثانیه پیدا کنید. اکنون وقت آن است که سطح هوش و دقت خود را به چالش بکشید.

به گزارش فرادید؛ حل کردن معما‌ها همیشه هم برای کودکان و هم بزرگسالان جالب است. پازل‌ها روز به روز در فضای مجازی محبوب‌تر می‌شوند.

این فعالیت را می‌توانید به صورت فردی یا گروهی انجام دهید. هدف اصلی چنین چالش‌هایی این است که ذهن شما را درگیر کند و توجه و دقت شما را بالا ببرد.

اگر جدا گانه این پازل را حل کردید متوجه خواهید شد که توانایی شما در دیدن جزئیات و دقت در اطرافتان تا چه اندازه است و اگر اختلافات این تصویر را به صورت گروهی پیدا کردید، کسی که سریعتر به تمام تفاوت‌ها اشاره کند تمرکز و دقت بالاتری دارد.

شما چطور؟ ریزیبن و با دقت هستید؟ معمای امروز را حل کنید تا به درستی به این سؤال پاسخ دهید.

در نگاه ه اول این دو تصویر شبیه به نظر می‌رسند، اما با کمی دقت و تمرکز می‌بینید که تفاوت‌های زیادی دارند. حل این چالش مسلتزم داشتن قدرت تمرکز و توجه است. پس دست به کار شوید. شما فقط ۱۹ ثانیه فرصت دارید که ۱۰ اختلاف در دو تصویر را پیدا کنید. یک بار دیگر تصویر را مرور می‌کنیم:

تفاوت را پیدا کنید: آیا می‌توانید تمام ۱۰ تفاوت را در ۱۹ ثانیه تشخیص دهید؟

اختلاف‌ها را تشخیص دادید؟ اگر توانسته باشید در ۱۹ ثانیه تمام تفاوت‌ها را پیدا کنید باید به شما تبریک گفت. قدرت مشاهده و سطح هوشیاری شما عالی است.

اگر می‌خواهید پاسخ را ببینید با ما همراه باشید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تفاوت تصویر

پاسخ

۱. دهان باز روباه
۲. حالت دم روباه
۳. یک درخت اضافی در ساحل رودخانه در جهت مخالف
۴. الگوی متفاوت تنه درخت
۵. در تصویر سمت راست شاخه با برگ پوشیده شده است.
۶. یک لایه ابر اضافی
۷. شاخه اضافه درخت
۸. گل به جای سنگریزه
۹. چمن اضافی
۱۰. کم شدن گیاه

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید