فال ابجد امروز، جمعه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱؛ افراد تنگ نظری در اطرافتان قرار دارند!

فال ابجد امروز، جمعه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱؛ افراد تنگ نظری در اطرافتان قرار دارند!

فال ابجد امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد.

کد خبر : ۱۱۳۵۵۲
بازدید : ۴۲۳۵۶

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۷ آبان ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: د آ ب
مراقب باشید که افراد تنگ نظری در اطرافتان قرار دارند و ممکن است از جانب آن‌ها آسیب ببینید. اگر از نظر مالی در مضیقه هستید بدانید که به زودی شرایط به نفعتان می‌شود و رزق و روزی فراوان وارد زندگیتان خواهد شد. در نماز‌های تان کاهلی نکنید که گمراه و سردرگم می‌شوید.

اردیبهشت: آ د ب
اگر قصد دارید به سفر بروید حتما این کار را انجام دهید که آرامش از دست رفته تان باز خواهد گشت. فردی با حرف‌هایش شما را می‌آزارد، اما او را به خدا واگذار کنید. اگر می‌خواهید کار جدیدی انجام دهید در آن استخاره کنید و از خداوند کمک بخواهید تا راه درست را به شما نشان دهد.

خرداد: ب د آ
مقصود نیکویی ندارید و متاسفانه اتفاقات ناخوشایندی در اطراف تان، روی داده اگر میخواهید مسیر زندگی تان را تغییر دهید باید از افراد باتجربه کمک بخواهید. پول‌های تان را پس انداز کنید و از ولخرجی پرهیز کنید تا در آینده به مشکل جدی بر نخورید.

تیر: ج د ج
بخت و اقبال به شما رو می‌کند و همچنین اتفاقات خوبی روی می‌دهد. ممکن است با فردی مواجه شوید که نیت خوبی در رابطه با شما ندارد پس مراقب باشید که فریب حرف‌هایش را نخورید. خداوند در همه حال با شماست کافیست توکلتان بر او باشد تا بهترین‌ها روی دهد.

مرداد: آ آ آ‌
تعبیر: فالت خوب است. تغییر و تحولات اساسی در شما ایجاد می‌شود از طرف شخصی کمک‌های پولی و مالی دریافت می‌کنید که باعث خوشحالی بسیاری در شما می‌شود، به زودی خوابی را که دیده اید تعبیر می‌شود و آینده‌ای روشن برای تان در زندگی رقم می‌زند و شما را به پیروزی میرساند.

شهریور: ب ج آ
طالعت خوب نیست. به دردسر‌های بزرگی در زندگی خود مواجه می‌شوید، بهتر است؛ دست از فتنه و فتنه انگیزی‌های بیهوده بردارید با خبرچینی کردن هیچ گاه به مقصود خود نخواهید رسید، بلکه طالعتان را به رنگ تیره و تار در می‌آورید و مشکلات بسیار زیادی در خود سرازیر خواهید کرد.

مهر: د د ج
قصد و نیتت خوبست. خیر و برکت در زندگی شما سرازیر می‌شود سعی کنید؛ از مال حرام بپرهیزید و دست به کار‌های ناصوابی نزنید تا به خواسته و هدف‌های خود برسید و موفقیت را در زمینه کاری و شغلی به دست بیاورید، در زندگی از مشکلات نهراسید که از شر بدخواهان در امان خواهید ماند.

آبان: آ ب د
اگر هر چه سریعتر از نیتی که در سر دارید صرف نظر نکنید دچار غم و اندوه بزرگی خواهید شد و زندگی به کامتان تلخ میشود. در مسیر تحصیلی موفقیت‌هایی برایتان وجود دارد و به سربلندی و منزلت می‌رسید. اگر در آرزوی وصال به یار هستید بدانید که تا ۴ وعده دیگر همه چیز برای تان میسر خواهد شد.

آذر: د آ ج
طالع نیکی دارید. بخت و اقبال روشنی در پیش رو دارید شخصی وارد زندگیتان می‌شود و به شما پیشنهاد ازدواجی را می‌دهد بهتر است؛ قبول کنید که برای تان مبارک است. اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید سعی کنید؛ تا چند مدتی به تاخیر بیندازید ممکن است مشکلاتی در کمین باشد که شما را به دردسر بیندازد.

دی: د ب ب
به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد چنان گشایشی در زندگی شما رخ خواهد داد که موفقیت بسیار زیادی را نصیب تان می‌کند، در آینده خبر‌های خوشحال کننده از طرف شخص مورد نظر خود دریافت می‌کنید که باعث خوشحالی بسیاری در شما می‌شود، بهتر است؛ برای خود صدقه بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید.

بهمن: ب ب ج
طالعت خوب نیست. شخصی با حرف‌هایش باعث ناراحتی بسیار زیادی درشما شده است؛ بهتر است از او دوری، چون به شما صدمات بسیار زیادی در زندگی وارد می‌کند، می‌خواهد به سمت انرژی‌های منفی شما را بکشانند و آینده تان را خراب کند، اما به لطف خداوند شخصی مورد حمایت شما قرار می‌گیرد و شما را از مشکلات نجات می‌دهد.

اسفند: د ج آ
مقصود بدی دارید و با این کار زندگی به کامتان تلخ خواهد شد پس از آن چشم پوشی کنید. با فردی به مشکلاتی خواهید خورد و دعوا و درگیری در پیش دارید، اما شما پیروز میدان خواهید بود. دوستان خوبی در اطراف تان ندارید و ممکن است شما را در جهتی نادرست هدایت کنند پس از آن‌ها فاصله بگیرید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید