تعبیر خواب تولد؛ دیدن تولد خودتان در خواب چه معنایی دارد؟

تعبیر خواب تولد؛ دیدن تولد خودتان در خواب چه معنایی دارد؟

اگرفرد پیر و ناتوانی باشد دیدنِ چنین خوابی برایش خوب است، زیرا به این معنی است که مثلِ یک کودک، کسی از او مراقبت خواهد کرد و غذا در دهانش خواهد گذاشت.

کد خبر : ۱۱۳۷۰۱
بازدید : ۶۸۰

فرادید | شاید اینکه کسی به دنیا آمدن خودش را در خواب ببیند خیلی رویای عجیبی به نظر برسد؛ ولی دنیای خواب دنیای همین اتفاقات عجیب است. اما این رویا چه تعبیری می‌تواند داشته باشد؟

به گزارش فرادید؛ در ادامه تعبیر این خواب را از نظر علم روانشناسی و همینطور از نگاه معبران باستانی می‌خوانید.

تعبیر روانشناسی مدرن:

خواب متولد شدن می‌تواند به معنی آغازهای تازه‌ای در زندگی باشد. چیزهای تازه‌ای در مسیر زندگی شما قرار گرفته‌اند و شما آمادۀ وارد شدن به مرحلۀ تازه‌ای از زندگیتان هستید. بنابراین مفهوم کلی چنین رویایی می‌تواند امیدواری و داشتن چشم‌اندازهای روشن در زندگی باشد.

تعبیر معبران سنتی:

آرتمیدوروس، معبر یونانی که در قرن دوم میلادی زندگی می‌کرد، در کتاب مهم و تاثیرگذار خودش «اونیروکریتیکا» می‌گوید: کسی در خواب ببیند که از زنی متولد شده است، وابسته به شرایطش این تعابیر درباره او صدق می‌کند:

۱. اگرفرد پیر و ناتوانی باشد دیدنِ چنین خوابی برایش خوب است، زیرا به این معنی است که مثلِ یک کودک، کسی از او مراقبت خواهد کرد و غذا در دهانش خواهد گذاشت.

۲. اگر صنعتگری باشد که این خواب را دیده، بیکار خواهد شد. زیرا کودکان کار نمی‌کنند و دست‌های‌شان پیچیده در پتو و قنداق است.

۳. اگر فردِ ثروتمندی چنین خوابی ببیند، معنایش این است که قدرتِ خود را بر خانواده از دست خواهد داد و برخلافِ اختیارش دیگران به او امر و نهی می‌کنند. دلیلش آن است که کودکان اختیاری از خود ندارند و دیگران هستند که برای آن‌ها تصمیم می‌گیرند.

۴. اگر مردی که همسرش باردار است این خواب را ببیند، معنایش آن است که از آن زن صاحبِ فرزندی می‌شود که از همه لحاظ شبیه خودش است.

۵. اگر ورزشکاری این خواب را ببیند، برایش خوب نیست. زیرا کودکان نمی‌توانند راه بروند یا بدوند یا کسی را شکست بدهند.

۶. اگر کسی که در خارج از کشورش زندگی می‌کند این خواب را ببیند، معنایش بازگشت به خانه است. درست مثلِ کودکی که متولد می‌شود، او هم به اصلِ خود بازمی‌گردد.

۷. اگر فرد بیماری این خواب را ببیند، معنایش مرگ است. زیرا درست مثلِ کودکان که در قنداق پیچیده‌اند، مردگان را هم در پارچه می‌پیچند و به خاک می‌سپارند.

۸. اگر یک وکیل چنین خوابی ببیند، برایش خوب نیست، زیرا به دلیلِ لرزش صدا نمی‌تواند قاضی را متقاعد کند.

۹. اگر کسی که این خواب را می‌بیند در حالِ محاکمه‌شدن است و از محکوم شدنش وحشت دارد، باید بداند که تبرئه می‌شود، زیرا کودکان به‌خاطر خطاهای‌شان بخشیده می‌شوند.

۱۰. اگر کسی که این خواب را می‌بیند در حالِ فرار یا مسافرت به خارج از وطنِ خود است، نمی‌تواند فرار کند یا به خارج سفر کند، زیرا کودکان چنین توانایی‌ای ندارند.


گردآوری و ترجمه: سایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید