تست شخصیت‌شناسی براساس علاقه به ۶ حیوان خانگی

تست شخصیت‌شناسی براساس علاقه به ۶ حیوان خانگی

حیوان مورد علاقه‌ی شما مستقیماً متاثر از ویژگی‌های شخصیتی خود ما است.

کد خبر : ۱۱۳۷۳۲
بازدید : ۱۱۵۸۰

فرادید | داشتن حیوان خانگی در چند سال اخیر باب شده است. استاندارد زندگی در سطح جهان و متعاقباً ذهنیت انسان‌ها بهبود یافته است. حیوانات خانگی که زمانی دارایی لوکسی به حساب می‌آمدند، امروزه صاحبانی از تمام طبقات فقیر و غنی جامعه دارند و با آن‌ها مانند عضوی از خانواده رفتار می‌شود. اما انتخاب نوع درست حیوان خانگی برای بسیاری از افراد خالی از دردسر نیست.

به گزارش فرادید ، انواع زیادی از حیوانات خانگی وجود دارند که انتخاب نوع درست را برای ما به یک چالش تبدیل می‌کنند. سگ، گربه، ماهی، پرنده و همستر برخی از رایج‌ترین انواع حیوانات خانگی امروز هستند. بر اساس مطالعات انجام‌شده در این زمینه، حیوان خانگی شما می‌تواند بازتابی از نوع شخصیت شما باشد.

تست شخصیت‌شناسی براساس حیوان خانگی

۱. سگ

آزمون شخصیت‌شناسی حیوان مورد علاقه

سگ محبوب‌ترین حیوان خانگی دنیا است. بی‌دلیل نیست که آن را بهترین دوست انسان نامیده‌اند. سگ حیوانی دوست‌داشتنی، باهوش، دلسوز و در صورت نیاز درنده است. این‌ها ویژگی‌هایی است که صاحبان سگ دوست دارند در سگ خودشان ببینند. اگر سگ حیوان مورد علاقه‌ی شما است، خود شما هم پرانرژی و خوش‌برخورد هستید. ترجیح نمی‌دهید تنها زندگی کنید و ذاتاً برونگرا هستید. شما به کرات با مردم معاشرت می‌کنید و نگاه شاد و مثبتی به زندگی دارید. بدون تعامل با دیگران احساس نومیدی می‌کنید. باملاحظه و محتاط هستید. عمیقاً همدل و ازخودگذشته‌اید. در زندگی مصمم و حمایتگر هستید و رفاه عزیزانتان در اولویت قرار می‌دهید.

۲. گربه

آزمون شخصیت‌شناسی حیوان مورد علاقه

پس از سگ، گربه محبوب‌ترین انتخاب دوستداران حیوانات خانگی است. گربه‌ها به اندازه‌ی سگ‌ها وفادار نیستند و خلق و خویشان متغیرتر از سگ‌ها است، اما به توجه و مراقبت کمتری نیاز دارند. افراد درونگرا و کم‌حرف بیشتر به گربه‌ها علاقه دارند. صاحبان گربه‌ها با تنها زندگی کردن مشکلی ندارند و به جای خانه‌ای در حومه‌ی شهر، معمولاً در آپارتمان زندگی می‌کنند. اگر صاحب گربه هستید، از نظر اجتماعی زیاد فعال نیستید، اما به معنی واقعی کلمه هم گوشه‌گیر و غیراجتماعی نیستید بلکه دوست دارید با کسانی که هم‌سلیقه و هم‌فکر شما هستند معاشرت کنید و روابط نزدیکی با آن‌ها بسازید. از درون تشنه‌ی استقلال و ماجراجویی هستید. شما جستجوگری با روح آزاده هستید که خلاقیت، شوخ‌طبعی و انگیزه‌ی بالایی دارد. با وجود این گاهی اوقات نگران و دلواپس می‌شوید.

۳. اسب

آزمون شخصیت‌شناسی حیوان مورد علاقه

اسب به عنوان حیوان مزرعه، انتخاب بعیدی به نظر میرسد، با وجود این جزو انتخاب‌های محبوب مردم است. اسب میان تمام حیوانات خانگی به بیشترین مراقبت احتیاج دارد و در مقابل کمترین میزان علاقه را بروز می‌دهد. با این حال، این حیوان در عمل به عنوان ابزار جابجایی و کمک‌رسانی در بلند کردن اشیاء سنگین به کار می‌آید. اگر صاحب اسب هستید، نظم و ترتیب را دوست دارید، ماجراجو هستید، استاندارد‌های بالایی در زندگی دارید و گاهی‌اوقات می‌توانید اندکی پرتوقع باشید. با تمام وجود مراقب عزیزانتان هستید و برای وفاداری و حمایت ارزش قائل هستید. شخصیت بی‌پروا، محتاط و مسلطی دارید، اما مهربان و دلسوز هم هستید.

۴. لاک‌پشت

آزمون شخصیت‌شناسی حیوان مورد علاقه

لاک‌پشت و خزندگان دیگر هم انتخاب‌های بعیدی برای حیوان خانگی به نظر می‌رسند، چون تقریباً مهارتی در احساس و نشان دادن محبت ندارند. داشتن لاک‌پشت نشانه‌ای از درون‌گرایی است. شما دوست ندارید کانون توجه باشید و تنهایی را ترجیح می‌دهید. شما به همرنگ شدن با جماعت گرایش دارید، اما در صورت نیاز پای حرف خودتان می‌ایستید. منطقی، باهوش و سخت‌کوش هستید. بلندپروازی می‌کنید و در عین حال برای رسیدن به خواسته‌هایتان تلاش می‌کنید. لاک‌پشت‌ها طول عمر زیادی دارند، حتی بیشتر از صاحبانشان!

۵. ماهی

آزمون شخصیت‌شناسی حیوان مورد علاقه

ماهی انتخاب عجیبی به عنوان حیوان خانگی است، اما فضای زندگی شما را سرشار از انرژی و هیجان می‌کند. ماهی‌ها رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی دارند و چشم‌نواز هستند، به نگهداری زیادی احتیاج ندارند و در مقابل، چیزی جز زیبایی ظاهری و آرامش برای شما ندارند. اگر صاحب ماهی هستید، از زندگی راضی هستید و ذات بی‌خیال و خوش‌بینی دارید. خونسرد و خوش‌سلوک، سرشار از انرژی و بسیار خیال‌پرداز هستید. همچنین نسبت به بیشتر افراد از نظر احساسی قویتر هستید و می‌توانید در موقعیت‌های دشوار، عقل و خونسردی خودتان را حفظ کنید.

۶. پرنده

آزمون شخصیت‌شناسی حیوان مورد علاقه

پرنده به عنوان حیوان خانگی نماد برون‌گرایی است. پرندگان به مراقبت متوسط احتیاج دارند و به راستی آرامش‌دهنده هستند. اگر صاحب پرنده هستید، احتمالا شخصیت گرم و دلسوزی دارید. از نظر اجتماعی فعال و ذاتاً خوش‌معاشرت هستید. بی‌پرواتر از دیگران سخن می‌گویید و فرصت یک گفتگوی خوب را از دست نمی‌دهید. ریسک‌پذیر هستید و با پایبندیِ طولا‌نی‌مدت به هدف (جنبش/انگیزه) مشکل دارید. دوست دارید در زندگی پیشرفت کنید و درجا زدن را دوست ندارید. باهوش و بلندپرواز هستید.

نتیجه‌گیری

حیوانات خانگی همراهانِ شگفت‌انگیز و پشتیبانِ عاطفی ما در گذراندن روز‌های سخت زندگی هستند، البته به شرط اینکه نوعِ درستی از آن‌ها را برای خودتان انتخاب کرده باشید. حیوانات خانگی به عشق و توجه ما نیاز دارند، اما اگر با شخصیت ما ناسازگار باشند، نگهداری از آن‌ها چالش‌برانگیز خواهد شد. امیدواریم این مطلب در انتخابِ درست حیوان خانگی به شما کمک کرده باشد.

منبع: jagranjosh

مترجم: زهرا ذوالقدر

این مطلب صرفا برای سرگرمی و افزایش اطلاعات عمومی تهیه شده و به معنای تایید نگهداری حیوان خانگی نیست.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید