(ویدئو) کفتارها کفش راهنمای تور را جویدند!

(ویدئو) کفتارها کفش راهنمای تور را جویدند!

یک راهنمای تور در حالی که یک جفت کفتار به سمت خودروی او رفتند و اقدام به جویدن کفش او کردند بسیار آرام بود.

کد خبر : ۱۱۳۷۵۰
بازدید : ۹۱۶۷

فرادید | این لحظه‌ای است که یک راهنمای تور در حالی که یک جفت کفتار کنجکاو به سمت جیپ او رفتند و کفش و بند کفش او را می‌جویدند، به طرز باورنکردنی آرام ماند.

به گزارش فرادید؛ دیلون نلسون در حال هدایت توری در منطقه حفاظت شده سابی سندز، یک منطقه حفاظت شده ۶۵۰۰۰ هکتاری در مپومالانگا آفریقای جنوبی بود، که از کنار لانه کفتار‌ها گذشتند.

این فیلم شگفت‌انگیز دو کفتار را نشان می‌دهد که بین ۴ تا ۶ ماه سن دارند، می‌روند و کفش او را بو می‌کشند.

این جفت که به وضوح مجذوب چرم شده بودند، به نوبت نوک کفش را گاز گرفته و حتی بند کفش دیلون را جویدند.

دیلون گفت: من واکنشی نشان ندادم، زیرا نمی‌خواستم هیچ گونه تعامل منفی بین حیوان و وسایل نقلیه ایجاد کنم. مطمئن بودم که غریزه کفتار‌ها به آن‌ها می‌گوید که کفش من یک گزینه نیست.

وی افزود: به محض اینکه این فرصت را پیدا کردم که پایم را بدون ترس از آن‌ها کنار بزنم، این کار را کردم.

دیلون می‌گوید: احساس گاز گرفتن کفش من کاملاً باورنکردنی بود. من می‌توانستم قدرت خام آرواره هایش را از چنین تعامل کوچکی احساس کنم. احساس می‌کنم که کفتار می‌توانست باعث آسیب‌دیدگی شود، اما اصلاً احساس خطر نکردم!

این راهنمایی سافاری گفت: من حدود هفت سال است که یک راهنمای حرفه‌ای طبیعت هستم. من اغلب روی صندلی خود چرخان می‌نشینم و یک پایم روی پله است، بنابراین می‌توانم بدون نیاز به چرخش با همراهان صحبت کنم.

دیلون گفت: مطمئنم که آن‌ها می‌توانند بویی شبیه به بویی که از یک پوست خشک قدیمی که روی لاشه باقی مانده است، استشمام کنند. یا مانند بسیاری از حیوانات جوان بسیار کنجکاو هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید