جزئیات تازه از بستری شدن ابوالفضل پورعرب در بیمارستان

جزئیات تازه از بستری شدن ابوالفضل پورعرب در بیمارستان

ابوالفضل پورعرب در مورد آخرین جزئیات بستری شدن اش در بیمارستان گفته است که به خاطر آسیب دیدگی یکی از پاهایش مجبور به بستری شده است. اما تاکید کرده که مشکل خاصی ندارد و فعلا حال اش مساعد است.

کد خبر : ۱۱۳۸۰۳
بازدید : ۹۲۳

فرادید | روز گذشته بود که برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخلی مدعی شدند که بیماری صعب العلاج ابوالفضل پورعرب بار دیگر بازگشته است و اکنون حال مساعدی ندارد. اما پس از چند ساعت این بازیگر سینما ادعای بازگشت سرطان اش را رد کرد و گفت که مشکل دیگری برای او پیش آمده است.

به گزارش فرادید، ابوالفضل پورعرب در گفتگو با رسانه‌ها در مورد آخرین جزئیات از بستری شدن اش در بیمارستان گفته است که به خاطر آسیب دیدگی یکی از پاهایش مجبور به بستری شدن در بیمارستان شده است. اما تاکید کرده که مشکل خاصی ندارد و فعلا حال اش مساعد است.

پورعرب در مورد زمان مرخص شدن از بیمارستان هم توضیح داده است که در دو سه روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد. او متولد یک تیر ماه ۱۳۴۰ است و نخستین بار تحت عنوان دستیار کارگردان در پروژه دزد و نویسنده و وارد سینما شد.

در حوزه بازیگری نیز او نخستین بار نقش کوتاهی در فیلم زخمه گرفت. در نهایت نیز با بازی در فیلم سینمایی عروس توانست به شهرت برسد و در دهه هفتاد نقش‌های زیادی برعهده بگیرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید