(عکس) جزئیات جدید از علت فوت خواهر مرجانه گلچین

(عکس) جزئیات جدید از علت فوت خواهر مرجانه گلچین

گرچه او علت دقیق فوت خواهرش را توضیح نداده است، اما در لا به لای حرف های او و کامنت های دوستان اش در پای پست آخرش، می توان پی برد که میترا گلچین در اثر بیماری فوت شده است.

کد خبر : ۱۱۳۸۴۹
بازدید : ۹۲۶۱

فرادید | شب گذشته بود که مرجانه گلچین با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود خبر از فوت خواهرش میترا گلچین داد. گرچه او علت دقیق فوت خواهرش را توضیح نداده است، اما در لا به لای حرف های او و کامنت های دوستان اش در پای پست آخرش، می توان پی برد که میترا گلچین در اثر بیماری فوت شده است.

به گزارش فرادید، البته بررسی صفحه اینستاگرام مرجانه گلچین نشان می دهد که زمان فوت میترا گلچین دیروز نبوده است. بلکه او دو هفته قبل با انتشار یک تصویر خبر از عزادار شدن اش داده بود. اما نگفته بود که خواهرش بدرود حیات گفته است.

(عکس) جزئیات جدید از علت فوت خواهر مرجانه گلچین

او اکنون هم در صفحه اینستاگرام اش نوشته است: «میترا جانم، خواهر عزیزم، میترای قشنگم با کدوم یکی از خاطراتت خداحافظی کنم؟ ، با مهربونیات؟، با دلواپسی های خواهرانه ات که همیشه نگران بودی سر یکیمون بلایی نیاد، با مظلومیتت، باصدای قشنگت.

وقتی از بانو پریسا میخوندی خدا، مرا جز برای غم ها نیافریده، فلک ندانم، چگونه نقش مرا کشیده؟

تو امروز نه خواهرم، که سالهاست داغ بر دلمون گذاشتی ، سالهاست که بودی و در فراقت میسوختیم، بخواب خواهرم اروم بخواب دیگه دلواپس هیچی نباش.»

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید