(عکس) آیا ازدواج خواهر بهنوش طباطبایی با فرزاد حسنی حقیقت دارد؟

(عکس) آیا ازدواج خواهر بهنوش طباطبایی با فرزاد حسنی حقیقت دارد؟

در واقع خواهر بهنوش طباطبایی برای دیدن نمایش لکانطه با بازیگری فرزاد حسنی، امیر غفارمنش، مهدی یغمایی و... رفته بود و این تصویر را در پشت صحنه این نمایش به یادگار گرفته اند.

کد خبر : ۱۱۳۸۵۸
بازدید : ۱۷۵۶۶

فرادید | گروهی از رسانه‌ها و سایت‌های داخلی تصویری مشترک از فرزاد حسنی و تینوش طباطبایی خواهر بهنوش طباطبایی منتشر کرده و مدعی اند که این دو ازدواج کرده اند. اما بررسی صفحه بهنوش طباطبایی و تینوش طباطبایی نشان داد که این ادعا صحت ندارد.

به گزارش فرادید، حقیقت پنهان در این تصویر نیز به ما می‌گوید که این عکس مشترک مربوط به سه ماه قبل است. در واقع خواهر بهنوش طباطبایی برای دیدن نمایش لکانطه با بازیگری فرزاد حسنی، امیر غفارمنش، مهدی یغمایی و... رفته بود و این تصویر را در پشت صحنه این نمایش به یادگار گرفته اند.

(عکس) آیا ازدواج خواهر بهنوش طباطبایی با فرزاد حسنی حقیقت دارد؟

در رابطه با انتشار این شایعه نیز هنوز بهنوش طباطبایی و خوهرش تینوش طباطبایی واکنشی نشان نداده‌اند و به نظر می‌رسد که علاقه‌ای به وارد شدن به حواشی را ندارند.

اما به جای آن‌ها، برخی کاربران در انتقاد از انتشار اخبار خلاف حقیقت برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخلی گفته اند که آن‌ها برای گول زدن مخاطب و افزایش بازدید دست به رفتار‌های غیر حرفه‌ای زده اند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید