(تصاویر) رکوردشکنی عجیب خوکچه هندی با انجام ۱۶ تردستی در دقیقه

(تصاویر) رکوردشکنی عجیب خوکچه هندی با انجام ۱۶ تردستی در دقیقه

پس از کسب رکورد جهانی گینس، کوکو بازنشسته شد. فعالیت مورد علاقه جدید کوکو جستجوی تکه‌های هویج است که گوئن در اتاق پنهان می‌کند.

کد خبر : ۱۱۳۹۴۲
بازدید : ۲۴۷۷۵

فرادید | یک خوکچه هندی از کارولینای شمالی آمریکا با انجام ۱۶ کار در یک دقیقه رکورد شکنی کرد. کوکو یک خوکچه هندی نر حبشی است که تخمین زده می‌شود چهار تا پنج سال سن داشته باشد. اما او یک خوکچه هندی معمولی نیست. صاحب کوکو، گوئن فورد، آن را از یک پناهگاه حیوانات در دسامبر ۲۰۱۸ گرفت و پرورش داد.

به گزارش فرادید؛ پس از اینکه گوئن متوجه سطوح بالای انرژی کوکو شد، شروع به آموزش دادن او کرد. کوکو خیلی زود بیش از ۷۰ ترفند را یاد گرفت.

خوکچه هندی


کوکو با هوشی که داشت توانست از راهرو‌های خانه بالا برود و به تنهایی راه برگشت را هم پیدا کند. پس از مدتی، گوئن وسایلی مانند زنگ و توپ را به بازی‌های کوکو اضافه کرد. او خیلی سریع کار کردن با آن‌ها را یاد گرفت. گوئن چرخیدن و پریدن را هم به کوکو یاد داد.

کوکو در برنامه‌ای تردستی‌های خود را نمایش داد و تا سال ۲۰۲۱ رکورد‌های خود را در سطح کشوربهبود بخشید. حالا تنها یک کار باقی مانده بود - شکستن یک رکورد جهانی و ثبت در رکورد‌های گینس.

گوئن متوجه شد که کوکو توانایی شکستن رکورد بیشترین تردستی‌های انجام شده توسط یک خوکچه هندی را در یک دقیقه در طول جلسات تمرینی خود دارد، جایی که کوکو می‌تواند ۲۰ ترفند را در ۶۰ ثانیه انجام دهد!

خوکچه هندی

گوئن گفت: از ۷۰ کاری که کوکو می‌توانست انجام دهد ۲۰ تردستی را که در آن‌ها سریع عمل می‌کند انتخاب کردم تا در ثبت رکورد جهانی مشکلی نداشته باشیم. البته کوکو هم باید کار‌هایی که دوست داشت را تأیید می‌کرد. کوکو اگر به ترفندی علاقه نداشت آن را اجرا نمی‌کرد و یا دندان هایش را به نشانه خشم روی هم تکان می‌داد.

در روز‌های تمرین اثاثیه خانه را جا به جا کردند تا کوکو با محیط جدید ارتباط برقرار کند. گوئن گفت: «تغییر آنقدر کوکو را ناراحت کرد که مجبور شدیم روال جدیدی ایجاد کنیم.»

خوکچه هندی

پس از کسب رکورد جهانی گینس، کوکو بازنشسته شد. فعالیت مورد علاقه جدید کوکو جستجوی تکه‌های هویج است که گوئن در اتاق پنهان می‌کند.

شاید دستاورد گوئن و کوکو ممکن است شما را ترغیب کند که آموزش خوکچه هندی را شروع کنید، باید توجه داشته باشید که تعداد بسیار کمی از خوکچه‌های هندی از آموزش دیدن لذت می‌برند.

خوکچه هندی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید