فال ابجد امروز شنبه ۵ آذر ماه؛ امروز زمان تغییر است!

فال ابجد امروز شنبه ۵ آذر ماه؛ امروز زمان تغییر است!

فال ابجد امروز شنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۱؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۱۳۹۸۰
بازدید : ۲۴۱۳۹

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۵ آذر ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ ج آ
امروز اشتیاق و علاقه زیادی برای انجام کار‌های جدید در خود حس می‌کنید. از نظر جسمی هم انرژی زیادی دارید و همین مساله کمک می‌کند تا خیلی از کار‌های عقب افتاده خود را بتوانید انجام دهید. یا حتی کار‌های تازه‌ای را آغاز کنید. اگر تاکنون ثبت نام در باشگاه را عقب می‌انداختید، امروز فرصت خوبی برای این کار است. سعی کنید امروز هیجان و شادی زیادی را به زندگی خود بدهید. البته حتما مراقب حساب بانکی خود باشید تا زیاد از حد پول خرج نکنید.

اردیبهشت: د د آ
آیا احساس می‌کنید انرژی زیادی دارید؟ همین طور هم هست. از انرژی‌های امروز برای انجام کار‌های جدید بهره بگیرید. در زندگی عادی خود تغییر ایجاد کنید حتی اگر این تغییر‌ها جزئی و کوچک هستند. مثلا حتی می‌توانید در ظاهر و نوع لباس پوشیدن شما باشد. البته این را به یاد داشته باشید پیش از انجام هر کاری درست و دقیق به نتیجه آن فکر کنید تا مبادا پشیمان شوید.

خرداد: آ آ ب
آخرین باری که به خودتان توجه نشان داده اید، چه زمانی بوده است؟ آیا یادتان می‌آید کی به خودتان و نیاز‌های شخصی خود توجه کرده اید! امروز فرصت خوبی برای تغییر موضع همیشگی است. از روند عادی و همیشگی زندگی دست بردارید. به سلامت خود نیز توجه بیشتری نشان دهید. مثلا در باشگاه یا استخر ثبت نام کنید. غذا‌های مضر و ناسالم را از برنامه غذایی خود حذف کنید. امروز استارت تغییرات در زندگی را بزنید.

تیر: ج ج د
بعضی وقت‌ها آدم در زندگی احساس راحتی می‌کند. اما امروز برای شما از آن روز‌ها نیست. امروز باید پویاتر باشید و بیشتر روی کار‌ها و برنامه‌های خود فکر کنید. گاهی اوقات بد نیست در واقعیت‌های زندگی تغییر ایجاد کنید. کارهایتان را به طور موقت یک مدل دیگر انجام دهید. بهتر است امروز را به خود و خواسته هایتان اختصاص دهید و شاید و هیجان بعد از کار را برای خود حفظ کنید.

مرداد : آ ب د
امروز انرژی زیادی دارید و می‌توانید در حوزه کاری خود خلاقیت‌های زیادی داشته باشید. حتی در زندگی شخصی یا فضای داخلی خانه نیز می‌توانید تغییراتی ایجاد کنید. اصلا امروز زمان تغییرات است. زمان ایجاد تفاوت. کار‌هایی کنید که تاکنون انجام نداده اید. یا روش کار‌های خود را عوض کنید. یا مثلا در اتاق‌های خانه بچرخید و ببینید جای چه چیز‌هایی را می‌توانید تغییر دهید. کار‌های دستی یا پروژه‌های هنری انجام دهید. امروز باید از خلاقیت و احساسات ناب خود استفاده کنید.

شهریور: ب آ ب
امروز زمان تغییرات است. طالع شما در وضعیتی قرار گرفته که باید همه چیز را تغییر دهید. به واسطه انرژی بسیاری که دارید خیلی کار‌ها از دستتان بر می‌آید. قوه خیال و تخیلتان نیز امروز خیلی خوب کار می‌کند. این همه انرژی و خلاقیت را با هم ترکیب کنید تا نتایج خوب و کاربردی برای شما داشته باشد. امروز خوب است با عشقتان به مکان‌های پرهیجان بروید، یا با هم در خیابان قدم بزنید. حتی می‌توانید یک پروژه کاری یا هنری را استارت بزنید

مهر: ب ب ب
آیا تصور می‌کنید زندگی امروز کمی آشفته است و هیچ چیز سر جای خودش نیست! اما این فقط افکار شما است. اتفاقا انرژی‌های بسیار خوبی در هوا جاری است و می‌توانید از آن‌ها برای بهبود اوضاع کاری خود استفاده کنید. امروز فقط کار‌هایی را انجام دهید که به شما شادی و لذت می‌دهند. یا به طور مثال، خانه خود را تمیز و مرتب کنید. به صورت کلی، امروز احساسات خوبی خواهید داشت و هر چه به انتهای روز نزدیک می‌شوید، بهتر نیز می‌شود. از این فرصت برای مهرورزی بیشتر به عشقتان بهره بگیرید.

آبان: د ج ج
امروز راه‌های زیادی برای گشایش کار‌ها جلوی پای شما قرار می‌گیرد. از انرژی امروز می‌توانید برای افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنید. باید خلاقیت‌های خود را بیشتر کنید تا به واسطه آن‌ها پروژه‌های کاری بیشتری بگیرید و موفقیت بیشتری را برای خود رقم بزنید. از جریان مثبت زندگی استفاده کنید. این را در نظر داشته باشید که با نشستن و دست روی دست گذاشتن هیچ کاری پیش نمی‌رود. باید از نقطه امن و راحتی بیرون بیایید و کمی ریسک کنید.

آذر: آ ب آ
شما امروز دوست دارید راه میان بری را امتحان کنید و یا بر مشکلی که دیگران نیز چندان توجهی بهش نمی‌کنند سرپوش بگذارید. شما وقتی این کار را بکنید، واقعا خوشحال خواهید شد. البته فقط برای یک مدت کوتاه! و حالا جهان برای شما زیاد بر وفق مراد نمی‌چرخد و نتیجه عملتان به خودتان بازخواهد گذشت! پس قبل از اینکه دست به کار احمقانه‌ای بزنید، داشتن نگرش منطقی بهتان کمک می‌کند که واقعیت‌ها را وارد زندگی تان کنید.

دی: د د د
کمی آرام باشید و عمیق نفس بکشید. امروز باید از تنبلی دست بردارید و وارد عمل شوید. تا می‌توانید تلاش کنید و کار‌های عقب افتاده را انجام دهید. امروز فرصت خوبی برای بهبود اوضاع سلامتی است. مثلا می‌توانید برنامه تغذیه‌ای سالم برای خود مشخص کنید یا ورزش را در دستور کار خود بگذارید. اگر در نظر دارید از کار خود بیرون بیایید، امروز زمان مناسبی نیست. با اینکه اطرافیان توجه زیادی به شما دارند، اما نباید تصمیمات مهمی در زندگی خود بگیرید. امروز برای قول دادن یا تصمیم گرفتن زمان خوبی نیست.

بهمن: ج د ب
امروز اطرافیان جذب کاریزما و جاذبه شما می‌شوند. از این فرصت برای جلب توجه فرد دلخواه خود استفاده کنید. امروز سرشار از ایده‌های خلاقانه برای شما خواهد بود. اما پیش از اجرایی کردنشان حتما درست به آن‌ها فکر کنید. ارتباط‌های شما هم امروز خوب هستند و خیلی خوب می‌توانید اطرافیان را درک کنید. این همه هیجان مثبت کمک می‌کند تا همه کار‌های عقب افتاده را خیلی راحت انجام دهید. یا حتی برای تمیز و مرتب کردن خانه وقت بگذارید.

اسفند: ب آ ج
امروز دست بخشنده دارید و در کنار آن اخلاقتان هم به قدری خوب خواهد بود که دیگران جذب شما می‌شوند. امروز باید بیشتر روی اعتماد به نفس خود کار کنید و دیدگاه‌ها و نظرات خود را با صدای بلند بگویید. حتی در مورد خواسته‌های خود هم می‌توانید حرف بزنید. اگر با کسی در محل کار رقابت دارید، امروز فرصت خوبی برای خودنمایی است و می‌توانید از او پیشی بگیرید. البته جایگاه و احترام اشخاص را هرگز فراموش نکنید. اگر مساله‌ای موجب عصبانیت شما شد، سعی کنید واکنش منفی نشان ندهید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید