تعبیر خواب؛ دیدن خون در خواب چه معنایی دارد؟

تعبیر خواب؛ دیدن خون در خواب چه معنایی دارد؟

اگر خون روی دست ها‌ی تان باشد معنایش آن است که نسبت به اعمالی در گذشته‌تان احساسِ گناه می‌کنید.

کد خبر : ۱۱۴۰۲۳
بازدید : ۶۶۴

فرادید | خون در خواب نماد بسیاری چیز‌ها مانند شهوت، خشم و شکستِ مالی است.

به گزارش فرادید؛ در ادامه تعبیر این خواب را از نظر علم روان‌شناسی و همین‌طور از نگاه معبران باستانی می‌خوانید.

تعبیر روانشناسی مدرن:

اگر در خواب خون‌ریزی داشته باشید معنایش آن است که برای مبارزه در یک نبرد سخت آماده هستید. اگر در زندگیِ واقعی خیلی کار می‌کنید، ممکن است معنایش آن باشد که به‌لحاظ جسمی و ذهنی فرسوده شده‌اید. اگر خون روی دست ها‌ی‌تان باشد معنایش آن است که نسبت به اعمالی در گذشته‌تان احساسِ گناه می‌کنید. اگر متوجه شوید که شخصِ دیگری غرق در خون است، معنایش این است که شخصی که به شما نزدیک است همه‌چیزش را به شما می‌دهد. دیدن یا حس کردنِ خون سرد در خواب می‌تواند مشکلاتی را در روابط عاطفی‌تان اعم از جدایی همیشگی یا موقت را نشان دهد.

تعبیر معبران سنتی:

آرتمیدوروس، معبر یونانی که در قرن دوم میلادی زندگی می‌کرد، در کتاب مهم و تاثیرگذار خودش «اونیروکریتیکا» این تعابیر را ارائه داده است:

اگر مرد فقیری خواب ببیند که خون بالا آورده و این خون تمیز، روشن و شفاف باشد، او ثروتمند خواهد شد، زیرا خون حکمِ پول و ثروت را دارد. این خواب هم برای افرادِ بی‌فرزند و هم برای کسانی که خویشاوندانی در خارج دارند خوب است؛ اولی از کودکی هم‌خونِ خون مراقبت خواهد کرد و دومی با خویشاوندِ هم‌خونی که خارج از کشور زندگی می‌کند دیدار مجدد خواهد داشت. اگر خون در ظرفی جاری شود آن کودک بزرگ می‌شود و آن خویشاوند بعد از آمدن به کشور به زندگی خود ادامه می‌دهند. اما اگر خون بر زمین جاری شود، هر دو می‌میرند.

اگر فردی که تحتِ تعقیب است خوابِ خون ببیند، دستگیر می‌شود، زیرا خون حکمِ برملا شدنِ راز را دارد. خونِ آلوده در خواب حکمِ بیماری برای خواب‌بیننده را دارد.


گردآوری و ترجمه: سایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید