جزئیات جدید از گروگان‌گیری هولناک در رودبار جنوب کرمان

جزئیات جدید از گروگان‌گیری هولناک در رودبار جنوب کرمان

جانشین فرمانده انتظامی رودبارجنوب اعلام کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی هویت آدم‌ربایان و دستگیری ۲ نفر از عاملان گروگان‌گیری در استان هرمزگان شدند که در اعترافات آن‌ها مشخص شد درخواست دریافت ۱۱ میلیارد تومان وجه نقد در کشور ایالات متحده عربی (دبی) این فرد را ربوده و به سیستان و بلوچستان انتقال داده‌اند.

کد خبر : ۱۱۴۰۳۳
بازدید : ۸۱۵۶

جانشین فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: یک جوان ۲۰ ساله اهل این شهرستان با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ۴۴ روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

محمد بژندی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در مهرماه سال ۱۴۰۱ در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان رودبار جنوب بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، فردی ۲۰ ساله توسط پنج نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت در کوچه منتهی به منزل شخصی پس از ضرب و شتم ربوده شده است.

جانشین فرمانده انتظامی رودبارجنوب تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی هویت آدم‌ربایان و دستگیری ۲ نفر از عاملان گروگان‌گیری در استان هرمزگان شدند که در اعترافات آن‌ها مشخص شد درخواست دریافت ۱۱ میلیارد تومان وجه نقد در کشور ایالات متحده عربی (دبی) این فرد را ربوده و به سیستان و بلوچستان انتقال داده‌اند.

سرهنگ "بژندی" عنوان کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی "رودبارجنوب " آدم‌ربایان بدون دریافت هیچگونه وجهی فرد ربوده شده را پس از ۴۴ روز آزاد کردند.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید